پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 47682

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس: از ویژگی های منتظران,فتنه شناسی هست و نباید در دام انهاافتاد که مسئولیت سنگینی است

ستار هدایتخواه نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا در مجلس در مراسم ۹دی شهرستان چرام گفت:از ویژگی های منتظران,فتنه شناسی هست و نباید در دام فتنه گران افتاد که مسئولیت سنگینی است.

 

به گزارش صدای جنوب از چرام ،ستار هدایتخواه نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا در مجلس در مراسم ۹دی شهرستان چرام گفت:از ویژگی های منتظران,فتنه شناسی هست و نباید در دام فتنه گران افتاد که مسئولیت سنگینی است.

وی افزود:برخی تلاش می کنند با ویژگی فتنه گران شبهاتی را تشدید کنند که شبهه اول حادثه نمایاندن فتنه ۸۸است.
هدایتخواه افزود:فتنه۸۸ برنامه ریزی شده بود و تفاوت ان با با اتفاق یا حادثه همین است و هدف ان براندازی هست.

این فعال سیاسی افزود:امام در سه خطبه نهج البلاغه فتنه را توضیح می دهد که از ویژگی های فتنه, شبهه را عنوان میکند.

وی اضافه کرد:پنهان کاری و خزنده بودن جریان فتنه و منجر شدن به زشتی و بدنبال مادیات و مردم را دچار تردید و ایجاد تنش و دعوا در جامعه میکند که از سایر ویژگی های فتنه است.

نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا گفت:وقتی فتنه۸۸مرور میشود,بیش از ۹۰درصد با ویژگی های عنوان شده توسط امام علی (ع) شباهت دارد.
این مسئول با اشاره به انقلاب اسلامی عنوان کرد:انقلاب اسلامی مسیر بشریت را تغییر داد و به سلطه عالم خاتمه داد و بویژه امریکا دست به موارد متعددی زد که به نتیجه نرسید.

وی افزود:انها فکر میکردند با رحلت امام انقلاب تمام خواهد شد و با رهبری امام خامنه ای,اتاق فکر سلطه گران فعال شد زیرا ناامید و مایوس شدند.

هدایتخواه در ادامه گفت:مطالعات این افراد و کشورها برای مهار فعالیت های انقلاب اسلامی بوده و هست.

مسئول استان قدس رضوی در استان اظهار کرد:برخی از موسسات خارجی بدنبال مهار انقلاب بودند که تئوری های مختلفی را عنوان و اجرا کردند که جواب نداده است و اکنون نقشه براندازی نرم را دنبال می کنند.
وی افزود:این افراد شخصیت هایی را برای اجرای این نقشه همچون افرادی مثل اکبر گنجی و عبدالکریم سروش یا حلقه کیان و سایر افراد دیگری برنامه ریزی کرده اند که تئوری سکولاریزه شدن نظام اسلامی را دنبال کنند.
هدایتخواه گفت:در دهه۸۰اقای موسوی یک تشکلی ایجاد می کند که سه تا مصوبه درج کردند که بن بستی نظام اسلامی را در مصوبات دارد و بدنبال براندازی نرم بودند.
وی افزود:جنبش سبز و قرار دادن دختران با لباس روشن و پیروزی به هر قیمتی از نتایج این جلسات بوده و در جلسات منتهی به انتخابات۸۸جریان و جلسات فشرده تر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت