پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1397 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 47915

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران:

مدیران از بیان عملکرد دولت امتناع می‌کنند/آزادسازی زمین‌های بسیجیان دهدشت تا پایان سال

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران گفت: تکلیف زمین‌های بسیجیان دهدشت تا پایان سال مشخص می‌شود.

پایگاه خبری صدای جوب:

محمود داربام ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان گفت: وظایف همه دستگاه‌ها در مورد ساماندهی گلزار شهدا بر اساس آیین‌نامه اجرایی مشخص و تعریف شده است.

به گزارش صدای جنوب،مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران تصریح کرد:۵۲۵ گلزار با یکهزار و ۷۸۸ مزار شهید در استان وجود دارد که ۹۴ درصد از این تعداد یعنی ۴۶۷ گلزار ساماندهی شده است.

داربام گفت: دولت یازدهم و دوازدهم اهتمام جدی به موضوع ساماندهی گلزار شهدا داشته و اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت به خوبی رسانه‌ای نمی‌شود این ضعف را متوجه مدیران دولت دانست و گفت: مدیران از بیان عملکرد امتناع می‌کنند.

داربام افزود: در دولت قانون جامع خدمات رفاهی به ایثارگران در سال ۹۲ اجرایی شد،مطالبات بازنشستگی شهدا پرداخت شد،سند راهبردی خدمات‌رسانی به بازماندگان هم به تصویب رسید.

وی از مقاوم‌سازی و نماکاری گلزار شهدای یاسوج،تجهیز گلزار شهدای دهدشت و گچساران به سیستم سرمایشی و گرمایشی و احداث مجتمع فرهنگی دهدشت به نمونه‌هایی از خدمات در استان نام برد.

داربام با اشاره به اینکه ۳۰ هزار سرکشی از جامعه ایثارگری استان انجام و به ۱۹۰ نفر از ایثارگران گرمسیر زمین واگذار شد، خواستار تعیین تکلیف زمین‌های ایثارگران دهدشت شد و افزود: زمین‌های بسیجیان این شهر در شورای مسکن استان مطرح و مقرر شد تکلیف این زمین‌ها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار تا پایان سال مشخص شود.

وی با بیان اینکه دولت در بکارگیری نیروها به جامعه ایثارگری توجه دارد،گفت: ۶۵ درصد مدیران استان در این دولت ایثارگر هستند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت