پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1395 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 4798

تاجگردون:

سرمایه گذاری در بخش خصوصی تنها راه حل ایجاد اشتغال برای جوان جویای کار گچساران است

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در تقویت و حمایت بخش خصوصی باید سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم.

 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و توسعه متوازن همه استان های کشور دارد. 

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بودجه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری افزود: این بودجه بیش از دو درصد بودجه کشور است که با توجه به جمعیت یک درصدی استان، اعتبار مناسبی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بخش خصوصی در رشد و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی بازوی توانمند دولت در رفع معضل بیکاری است.
وی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری از سوی دولت تدبیر و امید در کشور فراهم شده و هم اکنون مناطق کم برخوردار کشور روی ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
تاجگردون ابراز داشت: معضل بیکاری در کشور با ورود سرمایه گذاران به بازار تولید و اشتغال رفع خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در تقویت و حمایت بخش خصوصی باید سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم.
وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش خصوصی تنها راه حل ایجاد اشتغال برای جوان جویای کار این شهرستان است.
تاجگردون با بیان اینکه بخش خصوصی در رفع معضل بیکاری نقش مهمی دارد گفت: پروژه های بخش خصوصی با سرمایه کمتر اشتغال و منافع اقتصادی بیشتری ایجاد می کنند.
تاجگردون گفت: میزان اشتغالزایی یک مجتمع تجاری خصوصی را بیش از ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: این در حالی است که پترو شیمی گچساران با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان از سال ۸۴ تاکنون در این شهرستان در حال اجراست که پس از بهره برداری موجب اشتغالزایی ۳۵۰ نفر جویای کار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت