پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1397 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 48022

آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام برای برگزاری کلاس های هنری/متقاضیان برای ثبت نام مراجعه کنند

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در رشته های شعر و ادب،خوشنویسی،نمایش و فیلم و عکس هنرجو می پذیرد که متقاضیان میتوانند با مراجعه به این اداره ثبت نام کنند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب اظهار کرد: انجمن‌ها به عنوان نزدیکترین مشاوران دستگاه با بیان مساله به بررسی راه حل ها می پردازند و با ارائه راهبردها زمینه را برای دستیابی به افق روشنتری در حوزه فرهنگ و هنر فراهم می‌کنند.
سعیدخردمند گفت: در انجمن‌های فرهنگی و هنری که اتاق فکر حوزه فرهنگ و هنر نیز هستند، هدف ما بیشتر ارائه راهکار است تا با استفاده از نظرات بتوانیم به همگرایی، همدلی و پویایی در این حوزه دست پیدا کنیم.
خردمند افزود: عمده هدف جدید استفاده حداکثری از توان و ظرفیت موجود هنرمندان خصوصا جوانان و نسل‌های جدید در تقویت و تبیین استعدادها و توانایی انها بوده که در این راستا آموزش‌های تکمیلی و حمایت تشکل‌ها و گروه‌های هنری در تمامی نقاط کشور و مناطق محروم ضروری به نظر می‌رسد.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با اشاره به تبیین اهداف انجمن های هنری افزود: رسالت ما حمایت از انجمن‌ها براساس مقررات است و  این انجمن‌ها نیز در راستای یک سری بایسته‌ها که نتیجه آن توسعه و تعالی است، پیش می‌روند.
خردمند با بیان اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد توازن و توجه ویژه به ظرفیت های هنری شهرستان ها است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ویژه شهرستان ها در انجمن های هنری رشته های مختلف شهرستان چرام، سال گذشته به طور مستمر فعالیت خود را ادامه داده اند که به تازگی در این شهرستان ها انجمن مختلف دیگر،نیز فعالیت آموزشی خود را در جهت حال بهتر هنرمندان چرام شایستر تر ادامه می دهند.
وی به کلاس های اموزشی این انجمن ها در سطح شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در رشته های شعر و ادب،خوشنویسی،نمایش و فیلم و عکس هنرجو می پذیرد که متقاضیان میتوانند با مراجعه به این اداره ثبت نام کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت