پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1397 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 48054

از رنجی که می‌بریم/

به نام مدیران کهگیلویه به کام مدیران کل

سفر چراغ خاموش مسؤولان استانی به شهرستان و بی‌اطلاعی خبرنگاران از حضور این مسؤولان کم اتفاق نمی‌افتد اما این مدلش نوبر است دیگر! که در شهرستان کاری انجام گیرد و خبرش به نام مدیر استان تمام شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/«از رنجی که می‌بریم»مناسب شرح حال خبرنگاران کهگیلویه است؛ از دست برخی مدیران چه رنج‌ها که نمی‌کشند و صبوری پیشه می‌کنند.

سفر چراغ خاموش مسؤولان استانی به شهرستان و بی‌اطلاعی خبرنگاران از حضور این مسؤولان کم اتفاق نمی‌افتد اما این مدلش نوبر است دیگر! که در شهرستان کاری انجام گیرد و خبرش به نام مدیر استان تمام شود.

 مدیر شهرستان خدمات ارائه می‌دهد و از خبرنگار می‌خواهند مصاحبه صوری از مدیر بالا دست در گزارش آورده شود.چون قانون نانوشته‌ای تدوین کرده‌اند که مدیر شهرستانی حق مصاحبه ندارد!

عملکرد برخی از مدیران کهگیلویه به کام مدیران کل است در تخصیص اعتبار و رسیدگی‌ها اما مدیران کل سرشان درد نمی‌کند این شهرستان امکانات دارد یا ندارد.

در مواقع بروز حوادث که خبر باید سریع و دقیق اطلاع‌رسانی شود به خاطر اینکه مسؤول شهرستان اجازه مصاحبه ندارد باید تا آمدن مدیر استانی روی خط تلفن (اگر جواب دهد) صبر کرد! ارائه آمار و اطلاعات وقایع حیاتی ممنوع است و خبرنگار را از دسترسی به اطلاعات لازم برای بررسی آسیب‌های اجتماعی باز می‌دارند چون مدیر استانی اجازه نمی‌دهد.

این‌ها نمونه‌هایی از اتخاذ سیاست سکوت از سوی مدیرانی است که پیرو دستور مدیران بالا دستی مجبورند از رسانه فرار کنند.

مدیران استانی!برای بیان عملکردتان اگر کلی باشد حرفی نیست و باید خدمات همه شهرستان‌ها را در گزارش منعکس کنید اما به مدیر شهرستانی هم کمی بها دهید برای جایگاهش ارزش قایل شوید و بگذارید با رسانه‌ها در ارتباط باشد؛این به نفع سازمان است.

امید است استراتژی مدیران شهرستانی که «ما کار می‌کنیم به اسم مدیر استانی کار شود» هر چه سریعتر تغییر رویه شود.

از فرماندار شهرستان انتظار می‌رود در ارزیابی مدیران ارتباط با رسانه ملاک قرار دهد و از آنان بخواهد در مسیر افزایش مشارکت اجتماعی از ظرفیت رسانه‌ها غافل نشوند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت