پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1397 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 48065

در جلسه شورای آموزش وپرورش دهدشت مطرح شد

جزئیات برگزاری همایش تجلیل از شورای آموزش وپرورش دهدشت/ تاکید معاون فرماندار کهگیلویه بر همکاری همه ادارات و نهادها

جلسه ی شورای آموزش وپرورش دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت،جلسه ی شورای آموزش وپرورش دهدشت با محوریت دو موضوع مهم برگزاری شورای آموزش وپرورش استان در دهدشت و تجلیل از شورای آموزش وپرورش دهدشت به عنوان شورای برتر استان و بحث مشکلات اینترنت و خطوط تلفن اداره آموزش وپرورش دهدشت برگزار شد.

معاون فرماندار کهگیلویه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به شورای آموزش وپرورش دهدشت گفت : دست همه ی معلمان را می بوسم و به محضر همه ی آنها ادای احترام می کنم .

خنجری افزود : جامعه ی داناتر قطعا موفق تر خواهد بود و پیشرفت های کشورهای توسعه یافته مدیون ارزش گذاشتن به علم و علم آموزی و توسعه دانشگاه هاست و باور کنیم هر گونه هزینه ای در آموزش وپرورش به دلیل ریشه و اساس بودن ،سرمایه گذاری است.

معاون فرماندار کهگیلویه ادامه داد : هر چند خواستگاه و ریشه علم مربوط به دنیای شرق است اما غربی ها با استفاده از دانش شرقی ها و ارزش و احترام گذاشتن به علم و علم آموزی به پیشرفت های چشمگیری رسیدند.

خنجری تصریح کرد ؛ مهم ترین نقش در دانایی جامعه بر عهده آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش فعال و پویا می تواند موتور محرکه جامعه باشد و باعث سربلندی و افتخار کشور شود.

معاون فرماندار کهگیلویه ضمن توصیه جدی به همه ی دستگاه ها و ادارت شهرستان در همراهی و همکاری با آموزش وپرورش برای برگزاری هر چه بهتر همایش گفت : با توجه به اینکه دهدشت میزبان همایش است و از طرف دیگر شورای آموزش وپرورش دهدشت نیز شورای برتر استان شده لازم است همه در جهت برگزاری بهتر این همایش از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از اعضای قبلی به اعضای جدید شورای آموزش وپرورش خوش آمد گفت و گفت : از مجموعه شهرداری و شورای شهر که مصوبات پیشین شورای را اجرایی کردند تقدیر می کنم و از حسن نظر و دقت کامل مدیر کل آموزش وپرورش استان که در جریان و فرایند انتخاب شورای آموزش وپرورش استان قانون اجرا شود سپاسگزاری میکنم.

علی پورک پور افزود : همایش تجلیل از شورای آموزش و پرورش دهدشت با حضور استاندار ،ائمه جمعه و اعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان ها و مناطق در یکی از روزهای ۲۵ و یا ۲۶ دیماه به میزبانی دهدشت برگزار می شود و لازم است که با توجه به اینکه حجم و کیفیت برنامه در سطح بالایی است همه ادارات و نهادها به کمک آموزش وپرورش بیایند.

در ادامه محسن باسان کارشناس فناوری ارتباطات آموزش وپرورش دهدشت مهمترین مشکلات آموزش وپرورش را در حوزه اینترنت و مشکلات پنهای باند آن عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه بیشتر کارها و برنامه های آموزش وپرروش از طریق فضای مجازی و الکترونیکی انجام می شود و شکل کار نیز به نوعی است که سایر کارها نیز در همین رابطه است اما خطوط اینترنت و نوع سیم کشی مشکلات جدی دارند که از مخابرات شهرستان می خواهیم که نسبت به حل آنها اقدام کند.

در پاسخ به صحبت های کارشناس فناوری آموزش وپرورش دهدشت رئیس مرکز مخابرات عمده مشکلات اینترنت و پایین بودن سرعت آن را مربوط به سیم کشی های مسی دانست و گفت : سیم کشی مسی مقدار زیادی از کیفیت و سرعت اینترنت را کاهش می دهد که راه حل این مشکل استفاده از فیبر نوری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت