پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 48142

فعالیتهای چشم گیراین روزهای شهرداری چرام؛ شهردارچرام:آسفالت بیش از۴۰هزارمترمربع معابرشهر/خریدونصب بک فیلترکارخانه آسفالتی که بیش از۳۰ سال الودگی ایجادمی کرد/پرداخت معوقه وبه روزکردن حقوق کارکنان شهرداری/پرداخت بیش ازیک سوم بدهکاری شهردارسابق

در روزهای آتی در صورت مساعد بودن آب و هوا شهرداری چرام اقدام به آسفالت معابر به مساحت بیش از ۴۰ هزار متر مربع رادر دستور کار دارد.


به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ علی نوری شهردارچرام درگفتگوباخبرنگاران بیان کرد:در روزهای آتی در صورت مساعد بودن آب و هوا شهرداری چرام اقدام به آسفالت معابر به مساحت بیش از ۴۰ هزار متر مربع رادر دستور کار دارد.

 

نوری گفت:این درحالی است که عملیات زیرسازی معابر در سه ماه گذشته تا حالابه صورت جهادی توسط خودشهرداری جهت اجرای آسفالت انجام شده که در برخی از معابر بیش از ۳لایه زیرسازی صورت گرفته است.

 

شهردارچرام افزود:هزینه‌ زیر سازی در صورتی که به بخش خصوصی ( پیمانکار) واگذار می شد بیش از ۳۰میلیاردریال هزینه در بر می داشت،در همین راستا برآورد آسفالت مساحت ۴۰هزار مترمربع درحدود ۱۰ میلیارد ریال میباشد که از ظرفیتها و امکانات خود شهرداری وقیر رایگان که توسط سازمان شهرداری های کشور با پیگیری های مستمر تخصیص داده شده حصول می‌شود.

مهندس نوری بیان کرد:شهرداری چرام جهت جلوگیری از آلودگی هوا در روستاهای القچین علیا وسفلی و روستاهای اطراف و هم چنین رودخانه ای که اطراف کارخانه آسفالت می باشند و حداقل بیش از ۳۰ سال به دلیل آلودگی هوا ناشی از کارخانه اسفالت شهرداری مردم روستاهای اطراف رنج وعذاب می‌کشیدند هم اکنون با خرید و نصب بک فیلتر کارخانه آسفالت بدون آلودگی آماده خدمات رسانی شده است.

وی گفت:این بک فیلتر بیش از سه میلیارد ریال هزینه در بر داشته است ومانع ازالودگی هوامی شود.

نوری  اظهار داشت:  شهرداری چرام در دوره پنجم شورای اسلامی شهر حقوق پرسنل خود را به روز نموده است که هم اکنون حقوق پرسنل تا کنون به حسابشان واریز شده است.

شهردارچرام عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرداری در پرداخت حقوق پرسنل بوده است که در هنگام ورود بنده به عنوان شهردار در تاریخ ۱ /۶ /۹۶بیش از ۶ ماه حقوق عقب افتاده (معوقه)بوده و همه حقوق های معوقه هم در زمان متصدی بنده به حساب پرسنل واریزشد‌.

وی درپایان گفت:به اطلاع مردم شریف چرام برسانم که بیش از ۴۰ میلیارد ریال از مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال بدهکاری شهرداری در زمان قبل در این مدت (۱۶ماهه اخیر )به افراد حقیقی یا حقوقی طلبکار پرداخت شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت