پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1397 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 48185

صدای جنوب گزارش می دهد

واکنش عجیب تاجگردون و استانداری کهگیلویه وبویراحمد به اعلام اسامی برخی از مدیران توسط سخنگوی قوه قضاییه

احکام صادره قوه قضاییه علیه مدیران استان واکنش های مختلفی داشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

۲گزارش کوتاه  از طرف غلام رضا تاجگردون نماینده پرنفوذ و پر قدرت گچساران و دیگری  از طرف محمد تقوی مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در دفاع از مدیرانی که توسط دستگاه قضا استان و کشور متهم شناخته شدند مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.نکته قابل ذکر اینجا بود که انگاری فقط تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد حامی رسانه ای و مدافعی ندارد ؛ انجا که تقوی از گوهرگانی دفاع کرد و پیش از آن غلام تاجگردون از زینالی و گوهرگانی و پناهپوری؛ تقوی پشت معاون فعلی استاندار می ایستد و تاجگردون تمام قد مدافع فرزندان گچساران ، این وسط نه کسی از تاج الدینی حمایت می کند نه رسانه ای دارد که وی حمایت کند. در ادامه متن هر دو گزارش جهت قضاوت مخاطبان عینا آورده می شود ؛ 

به گزارش صدای جنوب ، روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی متنی در خصوص اعلام نام چند مدیر کهگیلویه و بویراحمدی و احکام آن‌ها توسط حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی آورده است: روز گذشته بنا به آنچه در اخبار و رسانه های کشور انعکاس یافت، در نشست خبری سخنگوی محترم دستگاه قضایی اسامی افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد که در این میان نام آقای «دکتر جعفر گوهرگانی »معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، که در این خصوص نکاتی قابل ذکر است:

۱- پرونده مربوط به استخدام و بکارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سالهای ۹۳و ۹۴ _ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان – بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و بر این اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه و مدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است.

لازم به ذکر است ایشان در نیمه دوم سال ۹۶ و آنهم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.

۲-به نظر می رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده ای که به زعم دستگاه محترم قضا موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه‌های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی، هزینه جبران ناپذیر آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده و خانواده اش و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است.

اگر چه این پرونده در هیئت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.

۳- یکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.

در پایان برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی صحت و سلامت از درگاه خداوند لایزال مسألت می نماییم.

روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

 

همچنین دکتر تاجگردون در صفحه اینستاگرامی خود از مدیران استان که امروز توسط سخنگوی قوه قضاییه بعنوان محکوم اقتصادی نام بردند  حمایت کرد.

نماینده گچساران وباشت  نوشت:«امروز در خبری امد که قوه قضاییه توسط جناب اقای اژه ای برخی احکام در خصوص برخی از مدیران کشور راکه مشکل مالی دارند به اسم نام بردند.

فارغ از هر نوع نگاه سیاسی که داشته باشیم این چندنفراعلام شده ازشهر من بدلیل تخلف نه چندان بزرگ اداری به عنوان افراد مشکل دار اقتصادی مطرح شدند.

اقای زینل زاده شهردارپاکدست شهرم که چندسال خدمت صادقانه داشتند ،علیرضا پناهپوری انسان شایسته وپاکدستی که فقط یک امضاء برای جابجایی یک اعتبار ازدستگاهی به دستگاه دیگر داشت و دکترجعفرگوهرکانی که سی سال از خدمتش ذره ای الودگی مالی نداشتند و به زعم مسیولین محترم قضایی تخلف در جذب نیرو داشتند .

آقایان محترم، مسئولین محترم قضایی درست است که این روزها هرگوشه یک اتفاق خاص صورت می گیرد ولی خدایی موضوع اقایان نه اختلاس است ونه حیف ومیلی بوده بلکه برای انجام کاری یک تخلف انجام داده اند که البته حتما باید اداء کنند ولی ایاشایسته نیست در کنار این سلاطین دزد این انسان های شایسته هم ردیف شوند.

لطفا رافت، عدالت و  آبروی انسان ها را ببینید»

برپایه همین گزارش،به هرحال همه مدیرانی که در این چندروز خبرسازشده اند از فرزندان همین استان هستند و باید در واکنش ها هیچ تمایزی میان آقایان گوهرکانی،پناهپوری، زینل زاده، تاج الدینی وسی سختی قائل نشود و شاید نقطه سیاه ۲ گزارش روابط عمومی استانداری و تاجگردون نماینده گچساران وباشت که همواره بر طبل همدلی به دور از مسائل قومی وجغرافیایی تاکید می کند همین نبود نامی از همه مدیران دخیل در ماجراست.»

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت