پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 48232

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

دوران برخوردهای فیزیکی و چکشی گذشته است

درحکمی از سوی احمدی چنگیز هاشمی به عنوان مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد هرگونه التهاب در فضای مدیریت، کار و امور سرمایه گذاری از عوامل بازدارنده رشد استان است ، گفت: دوران برخورد های فیزیکی و چکشی گذشته است و درک مسائل و پردازش آن باید منطقی و مدبرانه باشد.

به گزارش صدای جنوب،علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در آیین معارفه مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری خود افزود: پیش برد امور با مشی طایفه ای، عصبیت، بی حوصلگی و سلیقه ای کارساز نیست و باید با صعه سدر و بردباری امور را جلو ببریم.

احمدی با بیان اینکه در شرایط خاص کشور، حل مشکلات از توان یک فرد و گروه خاص خارج است، گفت: تک روی و یک سوگرایی دردی از استان دوا نمی کند و همه باید شرایط را در هر زمینه ای درک کنیم و با انسجام بیشتر به امور توجه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: دولت ها نشان داده اند بدون ظرفیت مردمی و بخش خصوصی نمی توانند موفق باشند.

مقام عالی دولت در استان اظهار داشت: استان دارای ظرفیت و توانمندی بالایی است و نباید بافت های قومی مانع پیشرفت آن شود.

احمدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فرزندان بومی استان گفت: نیروهای بومی مشکلات را می شناسند و دلسوز استان و مردم هستند و دل در گرو کار و تلاش دارند.

به گزارش صدای جنوب،در این نشست درحکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد چنگیز هاشمی به عنوان مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری وی معرفی شد.

دکتر چنگیز هاشمی دارای درجه دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بر دووی فرانسه و دانشجوی فوق دکترا (post-dc ) دانشگاه گرونبل فرانسه در عرصه فارغ التحصیلی است. دکتر هاشمی مدرس دانشگاه در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

وی از چهره های سیاسی شاخص اصلاح طلب استان می باشد و بعنوان چهره ای تأثیرگذار در جریان سیاسی استان تاکنون نقش آفرینی نموده است و از معتمدین احزاب سیاسی اصلاح طلب استان به شمار میرود که تا کنون بخش مهمی از مطالبات جریان سیاسی همسو با دولت را بواسطه مقام ارشد در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی پیگیر بوده است .

هاشمی در دوره استانداری دکتر خادمی گزینه جدی معاونت امور هماهنگی عمرانی بوده است.

وی هم اکنون در سمت نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول به فعالیت می باشد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت