پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1397 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 48263

رهایی زندانی محکوم از چوبه‌دار پس از ۱۱سال

با مداخله، پیگیری و نشست با خانواده‌های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت از خانواده شاکی زندانی مذکور از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود بازگشت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره زندان یاسوج گفت: با رضایت اولیای دم و تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف زندان مرکزی یاسوج زندانی(ا- ک) که به جرم قتل به قصاص نفس محکوم شده بود؛ از چوبه‌ی دار رهایی یافت .

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب “بیژن شجاعیان”به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: زندانی جوان ۴۰ ساله به نام (ا-ک) از شهرستان کهگیلویه که از ۱۸شهریورماه سال ۸۶ به اتهام قتل عمد به موجب حکم صادره از دادگاه کیفری محکوم به قصاص شده و حکم صادره از سوی دیوانعالی کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته بود با تلاش پیگیرانه همکاران شورای حل اختلاف و مددکاران زندان و با رضایت اولیاء دم صبح روز ۱۶ دی ماه امسال از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت .

وی اظهارکرد: با مداخله، پیگیری و نشست با خانواده‌های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت از خانواده شاکی زندانی مذکور از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود بازگشت .

شجاعیان در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیر شورای حل اختلاف مستقر در زندان اضافه کرد: با تأکید مدیرکل زندانها مبنی بر ایجاد کمیته‌های صلح و سازش در زندان‌ها، مددکاران و همکاران ما در شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی یاسوج در زمینه صلح و سازش در جرائم قتل عمدی منتهی به قصاص، سازش و تقلیل بدهی در محکومیت‌های مالی و اختلافات خانوادگی منتهی به مصالحه و بازگشت به زندگی مشترک تلاش‌های خوب و چشمگیری داشته اند که در این زمینه نیز هم از سوی مراجع قضایی استان و هم از سوی اداره کل مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت