پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1397 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 48356

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان را محکوم کرد

در پیام نماینده کهگیلویه بزرگ آمده است:عمل زشت و غیرانسانی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان آنچنان مذموم و محکوم است که خاطر هر انسانی را آزرده و جربحه دار می نماید.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی  سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان را محکوم کرد.

در پیام سردار هاشمی پور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عمل زشت و غیرانسانی سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان آنچنان مذموم و محکوم است که خاطر هر انسانی را آزرده و جربحه دار می نماید.
جای بسی شکر و سپاسگزاری از قادر متعال است که حضرت حجه الاسلام والمسلمین مزارعی و همراهان در این حادثه شوم، آسیبی ندیدند و در ادامه خدمتگزاری به مردم، سالم و آماده هستند.
آنگونه که در بیانیه مجمع نمایندگان استان به درستی ذکر گردیده، برقراری امنیت از حقوق اصلی و نیازمندی های اساسی مردم بوده و از همین منظر، برخورد قاطع و عاجل با عوامل مخل امنیت، نیز از حقوق اولیه مردم و در راستای برقراری اصل موضوع (امنیت) می باشد که لازم است استاندار محترم، بدون درنگ اقدامات لازم و ممکن را به عمل آورد تا هرچه سریع تر هتاکان قانون شکن به سزای عمل خویش برسند.
از جناب آقای مزارعی انتظار دارم آنگونه که خود نیز پس از حادثه فرموده اند در اجرای عدالت و خدمتگزاری به مردم مصمم و مصداق آیه شریفه ی «فاستقم کما امرت» باشند.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت