پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 48389

تشریح جزییات حمله مسلحانه به رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی  با اشاره به شرح جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تأکید شریعت اسلام بر فساد زدایی و مبارزه با فساد در راه اصلاح جامعه است و مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه نیز همواره بر مبارزه با فساد به‌ویژه فساد اقتصادی تأکید جدی‌ای دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح جزییات ترور خود پرداخت و با بیان اینکه این ترقه‌بازی‌ها بنده را از تداوم مسیر بازنمی‌دارد، گفت: در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی از آن جدی هستم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی  با اشاره به شرح جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تأکید شریعت اسلام بر فساد زدایی و مبارزه با فساد در راه اصلاح جامعه است و مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه نیز همواره بر مبارزه با فساد به‌ویژه فساد اقتصادی تأکید جدی‌ای دارند.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما نیز در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی از آن به تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌طورجدی در استان کهگیلویه و بویراحمد، این امر را دنبال کرده‌ایم و بنده نیز حتی یک مسئول غیربومی در این استان هستم و به منزل کسی رفت‌وآمد ندارم و در اجرای اصل قانون نیز جدی هستم.
وی با بیان اینکه در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی و اجرای قانون در این استان بعضاً تهدیدهایی علیه بنده می‌شد اما جدی نمی‌گرفتم چون در هدفم مصمم بوده و هستم، افزود: روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه بعد از بازگشت از محل کار هنگامی‌که می‌خواستم از خودرو پیاده شده و وارد منزل شخصی‌ام شوم خودرو را به گلوله بستند.
حجت‌الاسلام مزارعی خاطرنشان کرد: تازه به جلوی درب خانه رسیده بودیم که محافظ بنده ریموت درب منزل را زد و به‌محض اینکه درب باز شد صدای شلیک گلوله شنیده‌شد و محافظ بنده با شنیدن اولین صدای شلیک سر بنده را که در قسمت عقب ماشین نشسته بودم در کف ماشین قرار داد به‌طوری‌که عمامه بنده از سرم افتاد.
وی گفت: به‌محض شروع این تیراندازی‌ها به سمت دادگستری حرکت کردیم و در آنجا برای بررسی جوانب حمله به رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه در ساختمان دادگستری استان جلسه‌ای تشکیل شد که تا حدود ده شب طول کشید و سپس به سمت خانه بازگشتیم و در جریان شلیک تیر حدود ۲۴ گلوله توسط افراد ناشناس به سمت خودروی بنده شلیک شد.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمله خود در گفت‌وگو با رسانه‌ها که گفته بود «در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام»، افزود: این حوادث که به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه‌بازی‌ای بیش نیست نمی‌تواند سبب جلوگیری و ایستادگی و بازماندن از اهداف عالیه ما شود و با قوت و قوای تمام این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: صبح همین امروز که به محل کار حضور پیدا کردم به محافظ خودم گفتم که من را در حیاط اداره پیاده کنید تا مرا ببینند و احساس نشود که مبادا با این حرکت افراد ناشناس در روز گذشته بنده ذره‌ای از اهدافم کوتاه آمده‌ام.خبرگزاری حوزه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت