پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1397 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 48438

خطیب جمعه چرام:عملکرد ضعیف مدیران وادارات ، ذهنیت منفی نسبت به دولت و نظام را شکل می دهد،یکی از این ادارات ضعیف صنعت و معدن وتجارت کهگیلویه و چرام  است/مردم مثل این چهل سال در جشن انقلاب جواب یاوه گویی های شما را خواهند داد

حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته،اظهار کرد: دولت ها ضعیف نیستند بلکه عملکرد ضعیف مدیران وادارات ، ذهنیت منفی نسبت به دولت و نظام را شکل می دهد،یکی از این ادارات ضعیف صنعت و معدن کهگیلویه و چرام  است.

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته،اظهار کرد: دولت ها ضعیف نیستند بلکه عملکرد ضعیف مدیران وادارات ، ذهنیت منفی نسبت به دولت و نظام را شکل می دهد،یکی از این ادارات ضعیف صنعت و معدن وتجارت کهگیلویه و چرام  است.

امام جمعه چرام،عنوان داشت: باید بپرسیم چه نظارتی بر بازار دارید، اگر توان نظارت ندارید بگذارید کسانی که میتوانند بیایند ومدیریت کنند،مردم چه گناهی کردند که باید تورم و گرانی افسار گسیخته را تحمل کنند،چرا اجناس قبل و بعد از گران شدن دلار قیمتشون تفاوتی نکرده است.

وی،افزود: گوشت قرمز گوسفندی  بیش از دوبرابر قیمت شده،بعضی خانواده ها گوشت را از سبد غذایی بخاطر گرانی و عدم نظارت موثر  بر بازار از سبد خانوار حذف کردند، می خواهید با ۳۵۰ کیلو گوشت یخ زده گوسفندی شهر چرام و۱۰۰ کیلو گوشت شهر سرفاریاب را مدیریت کنید وبازار را کنترل کنید.

حجت الاسلام افشار،ادامه داد: یک شهرستانی که حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد، با ۴۵۰ کیلو گوشت بازارش قابل کنترل است؟آقایان اداره صنعت و معدن عزت مردم را لکه دار کردید با چه وضعیتی در صف برای یک کیلو گوشت به مردم توهین کردید،من به نمایندگی از مردم شهرستان از  استاندار، نماینده و مدیرکل صنعت و معدن وتجارت تقاضامندم به این مساله  آشفتگی بازار و بی تدبیری مسئولین صنعت و معدن وتجارت شهرستان ورود کنند،که اگر اقدام نکنند در هفته های آینده مطالبی را خواهم گفت که تکلیف مردم را روشن میکنم.

وی،ابراز کرد: مردم منتظر اقدام نماینده، استاندار، مدیرکل و مسئولین استانی هستند.

حجت الاسلام افشار، در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به اهداف سفر منطقه‏ اى مقامات آمریکایى به ۸ کشورعربى‏،گفت: پمپئو وزیر خارجه آمریکا در این سفر که از سه شنبه آغاز شد، به‏ دنبال این است تا با بازدید از ۸ کشور که قرار است با دستور آمریکا و در سایه حمایت‏هاى رژیم صهیونیستى،عضو ناتوى عربى شوند، زمینه را براى اجراى آن مهیا کند،چرا که با خروج احتمالى نظامیان آمریکایى از سوریه، ترامپ به‏ دنبال آن است تا بار امنیتى منطقه را به دوش کشورهاى عربى بیندازد و بهترین گزینه در این مورد تشکل ناتوى عربى است.

خطیب جمعه چرام،تصریح کرد: البته تحلیل شخصی اینجانب است، بنوعی شکست در سوریه را به این نحو میخواهند بپوشانند وقدرت پوشالی آمریکا که شکسته است را کسی متوجه نشود.

وی،خاطرنشان کرد: امنیت رژیم صهیونیستى به‏ نوعى عاریتى بوده و آمریکا با تضعیف دیگر کشورها سعى دارد تا امنیت این رژیم را تأمین کند، ضامن اصلى امنیت اسرائیل نیز حضور نظامى آمریکا در منطقه است. حجت الاسلام افشار،گفت: به‏ همین‏ دلیل پیام خروج نظامیان آمریکایى از سوریه براى اسرائیل به‏ معناى نوعى «شوک امنیتى » تلقى مى‏شود و همین مسأله اسرائیل را بسیار نگران کرده است،در حالى که رژیم صهیونیستى امنیت خود را وابسته به حضور نظامى آمریکا در منطقه مى‏بیند، در مقابل، ایران صاحب نوعى امنیت درون زا است.
وی،افزود: این امنیت براساس اتکاى به استقلال و قدرت مردم استوار است.

امام جمعه چرام در ادامه با بیان اینکه سفر همزمان وزیر خارجه و مشاور امنیت ملى آمریکا به کشورهاى عربى در راستاى ایجاد نوعى امنیت‏ سازى براى رژیم صهیونیستى است،گفت:پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته: موضع همچنان همان است، توقف رفتار انقلابی ایران است اما  پاسخ مردم،جناب پمپئو موضع ملت ایران همچنان همان “مرگ بر آمریکا” است…و مردم مثل این چهل سال در جشن انقلاب جواب شما را خواهند داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت