پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1395 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 4853

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ارکان تبیین مواضع نظام است

این شورا به عنوان نهاد انقلابی و برخاسته از بطن و متن انقلاب اسلامی ایران از ارکان مهم تبیین مواضع نظام و انقلاب است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی، گفت: این شورا به عنوان نهاد انقلابی و برخاسته از بطن و متن انقلاب اسلامی ایران از ارکان مهم تبیین مواضع نظام و انقلاب است.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۹، افزود: وظیفه، رسالت و ماموریت اصلی این شورا سیاستگذاری، برنامه ریزی و ساماندهی برای برگزاری مناسبت ها و مراسم های ملی و مذهبی از جمله ۱۲ فروردین، ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، ۱۳ آبان، روز جهانی قدس، ۹ دی، ایام الله دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.
وی بیان کرد: علاوه بر این گاهی اوقات نیز برنامه های پیش بینی نشده ای با توجه به شرایط کشور و دنیای اسلام از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود که مهمترین آنها شامل راهپیمایی محکومیت جنایت های آل سعود در یمن، راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) و مراسم گرامیداشت شهدای سال گذشته حادثه منا و مکه است.
خاضع اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۳۶ سال اخیر خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب ارائه کرده و رهبر معظم انقلاب نیز از عملکرد آن رضایت دارند که مایه افتخار و مباهات است.
وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی حلقه واسطه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
خاضع ابراز داشت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره و در مواقع لازم حضور گسترده و پرشوری در تمامی عرصه ها و صحنه ها داشته اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این حضور علاوه بر خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان علیه کشور و ملت ایران نوعی حمایت از نظام و انقلاب و بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و برقرار کننده پیوند بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
خاضع گفت: هم اکنون هزاران شبکه ماهواره ای و رسانه ای در دنیا علیه کشور و ملت ایران سیاه نمایی و تبلیغات منفی می کنند و هدف اصلی آنان نیز جدا کردن مردم از نظام و انقلاب است.
وی ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روز خبرنگار را یادآور شد و بیان کرد: ارزش کار خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان اجرایی ارزنده و چشمگیر است.
خاضع اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران بازوان اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت ها و مراسم های ملی و مذهبی هستند.
وی عنوان کرد: خبرنگاران مشکلات مردم و مسائل جامعه را رصد کرده و به مسئولان اجرایی انعکاس می دهند و پاسخ های مدیران را نیز به اطلاع مردم می رسانند.
خاضع ابراز داشت: نقدهای سازنده و منصفانه خبرنگاران از عملکرد مسئولان اجرایی موجب بالندگی روزافزون نظام، انقلاب و جامعه شده و پاسخگویی مدیران را نیز به دنبال دارد.
وی افزود: بیان خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب موجب دلگرمی و امیدواری مردم شده و ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.
خاضع گفت: نقش رسانه ها در زمینه مقابله و خنثی کردن توطئه های شوم و تبلیغات منفی دشمنان نظام و انقلاب برجسته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت