پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 48556

صدای جنوب گزارش می دهد

قدردانی فرماندار کهگیلویه از اقدامات «سازمان مردم نهاد بلادشاپور»/شما سفیران شایسته برای معرفی تاریخ بلادشاپور هستید

در دومین نشست فرماندار کهگیلویه  با سازمان های مردم نهاد عصر امروز اعضای سازمان مردم نهادبلادشاپوردر فضایی صمیمی پیشنهاد و انتقادات خود رابیان کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست فرماندار کهگیلویه  با اعضای سازمان مردم نهاد بلادشاپور برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب،جعفر نیکبخت در این نشست اظهارداشت:سمن ها دولتی نیستند اما نقش بسیارمهمی دارند و واسطه مردم وجامعه می باشند.

نیکبخت گفت:فعالیت سازمان های مردم نهاد بیشتر ازطریق کمکهای مردمی است و ضمن اینکه اهداف خوبی دارند وبعنوان  بازوی دولت نقش ایفا می کنند  اما چیزی از دولت مطالبه نمی نمایند.
وی افزود:سازمان  های مردم نهاد دربالارفتن رفاه اجتماعی ، عمران و ابادی جامعه عملکرد مطلوبی دارند.
فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه این نشست ،دومین جلسه باسازمان های مردم نهاد شهرستان است از اعضای سازمان مردم نهادبلادشاپور به سبب فعالیت های چشمگیر در دهدشت  قدردانی کرد و گفت:شما  الگویی  برای سایرین هستید.

وی ادامه داد:فرمانداری در حد توان از سمن ها حمایت می نماید.
علیرضا خوشخونژاد نیز در این جلسه گفت: نهادینه کردن فرهنگ اولویت اصلی سازمان های مردم نهاداست و تاکنون در تحقق این هدف برنامه های مختلفی اجراکرده ایم.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد بلادشاپور افزود:این سمن از سال ۹۲تشکیل شده ودر زمینه فرهنگی اجتماعی ومحیط زیست۱۲ الی ۱۵برنامه را در طول سال برگزار می کند.
وی از  نصب باجه اندیشه ،ایستگاه اهدای کتاب و مطالعه،برگزاری سمیناروهمچنین زیباسازی شهر بعنوان بخشی از این برنامه ها یاد کرد.

خوشخونژاد گفت:تا کنون با حمایت مردمی ۱۵دیواررنگ امیزی شده و ۶۰همایش پاکسازی محیط زیست نیز اجرا شده است.
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد زیر نظر فرمانداری هستند بر لزوم تعامل بیشتر تاکید نمود.
خوشخونژاد  گفت:تاکنون برای اجرای برنامه ها  ریالی ازفرمانداری دریافت نشده ولی باید با توجه به برخی از حاشیه ها و امارهای عنوان شده شفاف سازی گردد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد بلادشاپور ضمن انتقاد از نگاه منفعت طلبی شخصی برخی افراد به سمن ها خاطرنشان کرد:زمان ان رسیده که سازمان های مردم نهاد از نگاه پیمانکاری خارج شوند زیرا بیشتر آن صوری هستند.
وی گفت:ضروری است در دادن مجوزها سخت گیری بیشتری شود.

خوشخونژاد  با قدردانی از حمایت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ادامه داد:تنهامدیری که با مجموعه بلادشاپور  همکاری می کند ایرج کاظمی جو است.
مدیرعامل سازمان مردم نهاد بلادشاپور در پایان پیشنهاداتی ارایه کرد.

رتبه بندی سمن ها براساس فعالیت و در اولویت قراردادن انها توسط فرمانداری ، امادگی برای زیباسازی شهردهدشت در ایام عیدنوروز،
نصب ساعت در یکی از میادین دهدشت و همچنین استفاده ازهنرنقاشی برای معرفی اثارگردشگری و  تهیه و توزیع کیسه پارچه ای از جمله این موارد بود که فرماندار کهگیلویه در زمینه اجرای انها اعلام امادگی نمود و گفت:باشورای شهر و شهردار دهدشت هماهنگی و تصمیم گیری خواهد شد.
نیکبخت گفت:فعالیت های فرهنگی اجتماعی سازمان بلادشاپور چشمگیر است و  کمک شما در زیباسازی شهر جای قدردانی دارد وشما سفیران شایسته برای معرفی تاریخ بلادشاپور هستید.

برپایه گزارش صدای جنوب،در شهرستان کهگیلویه بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد ثبت شده اند که بیشتر آنها غیرفعال و صوری می باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت