پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 48627

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

باید با مردم رو راست باشیم/استمهال کنونی در بخش تسهیلات کشاورزی به درد مردم نمی‌‌خورد

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بخشنامه بانک مرکزی در مورد استمهال تسهیلات به درد مردم نمی‌خورد سازمان مدیریت کشور و بانک مرکزی یا رو راست اعلام کند خبری نیست یا تجدید نظر کنند

پایگاه خبری صدای جنوب: 

جلسه تخصصی با حضور تاج الدینی ریاست سازمان جهاد کشاورزی و بیدار مغز معاون طرح و برنامه این سازمان و معاون اعتبارات  بانک کشاورزی استان،  پیرامون استمهال تسهیلات بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
به گزارش صدای جنوب،در این نشست وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  با این سطح و روش و مفاد بخشنامه بانک مرکزی و این بخشنامه و جزئیات آن معلوم نیست مشکل متقاضیان به درستی برطرف شود جز اینکه یک تصمیم جدید در سطح ملی (دولت و مجلس )گرفته شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: طی ۵ سال گذشته خشکسالی و سرما زدگی و بحران در تمام بخش های کشاورزی استان تاثیرات نامطلوب گذاشته است.
محمدی تبار گفت: عدد ۲ هزار میلیارد تومان که دولت برای استمهال در نظر گرفته حتی برای یک بانک مثل بانک کشاورزی ناچیز است.وی افزود: سقف ۸ میلیون تومان تسهیلات عملا به درد کس نمی‌خورد و باید این محدودیت برداشته شود.این مسوول ادامه داد: باید متقاضیان و دریافت کنندگان تسهیلات در بخش مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی، تولید بذر و نهاده‌ها و بقیه بخش‌ها هم مشمول شوند.
مدیرکل بحران افزود: باید کسانی که تسهیلات بانکی گرفته‌اند و عملا در بخش کشاورزی تعطیل‌اند مشمول این استهمال نشوند.این مسؤول خاطرنشان کرد: سیستم بانکی کشور باید قوانین و بخشنامه‌ها را کارشناسی شده به نفع مردم، تولید کنندگان و زحمت کشان تنظیم کند نه به نفع بد حساب‌ها.
مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: باید با مردم رو راست باشیم توقع بیجا بدون تضمین منابع مالی ایجاد نکنیم. شرایط اقتصادی مردم خوب نیست حداقل با مردم رو راست باشیم.
وی یادآور شد: این بخشنامه بانک مرکزی در مورد استمهال تسهیلات به درد مردم نمی‌خورد سازمان مدیریت کشور و بانک مرکزی یا رو راست اعلام کند خبری نیست یا تجدید نظر کنند و حداقل به بحث‌های کارشناسی وزرات جهاد کشاورزی و درخواست‌های فعالین بخش کشاورزی توجه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت