پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 48647

معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اجرای طرح کاداستر در اراضی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بدون یک ریال اعتبار استانی

احسان نعمتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت اراضی استان خبر داد و گفت: قبل از انقلاب تنها آبشار یاسوج و محدوده محمودآباد دارای پلاک بودند اما در حال حاضر که ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد ۹۹ درصد مساحت استان ثبت مالکیت شده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بی‌مهری‌ها به منابع طبیعی گفت: در حال حاضر طرح کاداستر اراضی استان بدون استفاده از یک ریال اعتبارات استانی در حال انجام شدن است.

به گزارش صدای جنوب،احسان نعمتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت اراضی استان خبر داد و گفت: قبل از انقلاب تنها آبشار یاسوج و محدوده محمودآباد دارای پلاک بودند اما در حال حاضر که ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد ۹۹ درصد مساحت استان ثبت مالکیت شده‌اند.

معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به طرح کاداستر اراضی طبیعی اشاره کرد و گفت: طرح کاداستر اراضی از سال ۱۳۹۳ با هدف کاهش استعلامات و عوامل تخریب در منابع طبیعی، تقویت مدیریت و نظارت ارضی ملی و دولتی و جلوگیری از زمین‌خواری در یک میلیون و ۴۳۵ هزار هکتار از اراضی استان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: برای عملیاتی شدن طرح کاداستر با چهار مشاور  قرارداد منعقد شده که در حال حاضر یک میلیون و ۳۹۷ هزار هکتار در راستای اجرای طرح کاداستر به مشاوران واگذار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ۲۲۰ هزار هکتار از اراضی دولتی و ملی  اصلاحات مکانی و اطلاعات توصیفی انجام و به اداره ثبت ارسال شده و ۳۴۰ هزار هکتار در مرحله ارسال است که همه این اقدامات بدون یک ریال اعتبارات استانی انجام گرفته است.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت