پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 48707

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

بی کفایتی مسئولین زحمات چهل ساله انقلاب راخدشه دارنمی کند/بی انضباطی دولت فعلی جای هیچگونه توجیهی ندارد

در دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اکثر فضاهای فرهنگی محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

همایش فعالان قرآنی شهرستان های باشت،چرام،کهگیلویه و لنده باحضورمسئولین کشوری واستانی و شهرستانی در مسجد صاحب الزمان چرام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ،در ابتدا رییس اداره تبلیغات اسلامی چرام باتقدیراز حاضرین گفت:همه مامدیون انقلاب هستیم واین مجلس نوعی شکرگذاری وتشکرازکسانی هست که باتمام وجودواخلاص قدردان این انقلاب وباخلوص نیت دربرنامه های قرانی حضوردارند.
حجت الاسلام حسینی طلب افزود :امام پرورش یافته مکتب قرآن واهل بیت است وزبان ازتوصیف او ناقص هست .
در ادامه این همایش حجت الاسلام برازش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع فعالان قرآنی شهرستانهای کهگیلویه، چرام،باشت و لنده با اشاره به رویکردهای سازمان تبلیغات عنوان کرد:به عنوان یکی از رویکردهای ما در سازمان تبلیغات اسلامی، ۷۰ خانه قرآنی که معادل ۱۰ درصد کل خانه های قرآنی کشور هست، به استان ما تخصیص داده شده است.
وی افزود: ما در استان آمار حفظ کل قرآن کریم در مناطق مختلف ۷۰ نفر است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بررسی های صورت گرفته که آمار ۱۵۰ نفری حفظ ۱۰ جزء قرآنی را عنوان می کند.
وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در سطح استان اظهار کرد: ورود چهره های قرآنی برای برگزاری محافل انس با قران کریم مشهود است و تلاش می شود تا این روند ادامه دار باشد.

حجت الاسلام برازش افزود :در دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اکثر فضاهای فرهنگی محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به حضور نونهالان و نوجوانان در فعالیت های قرآنی استان گفت: بخش کثیری از نونهالان و نوجوانان قرآن در شهرستان چرام حضور دارند که جای تقدیر و تشکر را دارد.
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز اظهارداشت:انقلاب اسلامی در ۴۰سالگی قرار دارد و این انقلابی تحولی در جهان بود.
حجت الاسلام حریزاوی افزود: انقلاب قرار بود در عقلانیت و اسلامیت ، استقلال اقتصادی ، فرهنگی، سیاسی تحول اساسی ایجاد کند و مردم را حاکم گرداند کما اینکه قیاس گرانی گوشت قرمز با انقلاب اشتباه است.
وی به دسیسه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت : دشمن در حال فریب مردم است و زمینه یاس و نا امیدی را به مردم با شبکه های تبلیغی تزریق می کند و به دنبال خطایی از مردم هستند.
این مسئول با اشاره مشکلات دولت عنوان کرد: بی انضباطی دولت فعلی جای هیچگونه توجیهی ندارد و مردم باید افزایش قیمت را سامان دهند زیرا مردم در جنگ توانستند کار را تمام کنند .
حجت الاسلام حریزاوی عنوان کرد:وضعیت موجودرضایت بخش نیست ولازم‌هست مردم درمقابل تحریم هابایستندوناامیدنشوند.
وی ادامه داد:مردم مسئولین راواداربه تنظیم بازارکنند.
حریزاوی اظهارکرد:چهل سالگی انقلاب باتمام سختی هاحکمت به دست جریان حق است ولی کفایتی مسئولین این زحمات راخدشه دارنمی کند ‌.
وی افزود: ما در حال جنگ هستیم و دشمن باما وارد جنگ فرهنگی شده است و باید به این باور برسیم و با امید به وعده الهی محقق می شود و مومنین پیروز جنگ هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت