پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1397 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 48744

ماجرای دنباله دارتصفیه خانه سرفاریاب ووعده های خاموش مسئولان/آیا دردهه فجرسال جاری افتتاح می شود؟

تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب یکی از مطالبات مهم شهروندان و همچنین مهمترین موردی است که روزانه سرفاریابی ها به آن نیاز دارند

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازسرفاریاب ،تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب یکی از مطالبات مهم شهروندان و همچنین مهمترین موردی است که روزانه سرفاریابی ها به آن نیاز دارند.


در ششم فروردین ۱۳۹۷ نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی و بازدید از طرح ساخت تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب گفت: با توجه به ضرورت تامین آب شرب سالم برای شهروندان سرفاریاب تجهیزات لازم برای این طرح تامین شده است و قرار شد این تصفیه خانه سوم خرداد ماه امسال به یمن سالروز آزادی خرمشهر افتتاح شود.


عدل هاشمی پوررفع مشکلات مناطق مختلف راوظیفه دولت دانست وگفت:وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است.
در تیرماه همین سال نیزهاشمی پور در این تذکر به مشکلات آب شرب شهرهای سرفاریاب و دیشموک اشاره کرد و گفت: آب آشامیدنی مردم فهیم و ولایتمدار شهرهای سرفاریاب و دیشموک از جهت کمی و کیفی مشکل دارد.
نائب رئیس کمیسیون انرژی در این تذکر از وزیر نیرو درخواست کرد مطالعات، طراحی و عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر دیشموک از رودخانه گندمکار سرعت داده شود.
وی در خصوص حل مشکل آب شرب سرفاریاب تأکید کرد : تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد اما مردم پس از حدود ۹ماه از این وعده در انتظار آب شرب برای آشامیدن هستند.
درهشتم تیرماه سال جاری نیز رجب پور معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به برخی گلایه مندی ها در خصوص آب سرفاریاب هم اینطور تصریح کرد: کدر شدن آب و افت ظاهری کیفیت آب در سرفاریاب همواره دغدغه جدی مردم و مسئولان بود و در همین رابطه پروژه عظیم تصفیه خانه سرفاریاب با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ شروع به کار کرد.


اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود و امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نمازجمعه روز۲۱دیماه به کندی همین مورد اشاره کرد و گفت:مطالبه مهم مردم سرفاریاب از مسئولان در خصوص تصفیه خانه تسریع در روند کار و افتتاح ان در دهه فجر است ولی با این روند وعده افتتاح دهه فجر در هاله ای از ابهام قراردارد.
حجت الاسلام پژمان افزود:کار تصفیه خانم تمام هست کارهای اصلی انجام گرفته اماسهل انگاریهای صورت می گیرد نکندافتتاح برای وعده و زمان دیگرباشد .
بنابرآخرین وعده مسئولین برای افتتاح پروژه دردهه فجربه سراغ پیمانکارتصفیه خانه رفتیم تاببینیم ایاواقعا مردم طعم شیرین اب شرب رابه میمونی ۴۰سالگی انقلاب می کشندیانه ؟
کریمی پیمانکارتصفیه خانه سرفاریاب گفت:کارکانال کشی برق تصفیه خانه که کارزیادهم داردهنوزیک درصدکارنشده ومنتظرکانال کشی هستیم که تاکنون تمام نشده است .
وی گفت:ممکن هست اگرکارکانال کشی تمام شودودستگاهی که قرارهست برروی دستگاههانصب شودبرسددرعیدنوروزافتتاح شوددرغیراینصورت نمی توانم به مردم وعده افتتاح دهم .
کریمی عنوان کرد:شرکت آب وفاضلاب هزینه واعتبارلازم رادراختیارشرکت تهران زیست نمی گزاره وباتاخیرپرداخت می کند.
با مطالعه ساده میتوان پی برد که این پروژه روند کندی دارد و قرار بود در خردادماه سال جاری افتتاح شودکه محقق نشدودردهه فجرجاری افتتاح نمی شود که اما همه ی مردم سرفاریاب از مسئولان استانی و شهرستانی در راس فرماندار چرام امام جمعه سرفاریاب بخشدارخواستارند که هرچه سریعتر چنین موردی را سامان داده و حل کنند.
البته فرمانداروامام جمعه بخشدار  تمام تلاش خود را می کند تا این پروژه هرچه سریعترافتتاح شود که امیدواریم چنین موردی محقق شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت