پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1397 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 48801

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

بسیاری از دستاوردهای استان را مدیون انقلاب هستیم

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج پروانه نیک‌مرام مدیرکل توانمند  کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در آستانه چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران کهگیلویه وبویراحمد سعی دربیان عملکرد حوزه کاری خود رادارند.

به همین منظور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج پروانه نیک‌مرام مدیرکل توانمند  کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

نیک مرام  با اشاره به اهداف و وظایف سنگین این دستگاه در زمینه‌های مختلف گفت: یکی از دستاوردهای ما در ۹ ماهه امسال کاهش حوادث فوتی‌ها در محیط‌های کاری استان بوده‌ که دلیل آن نظارت‌ها و بازرسی‌های ناظران بوده است.

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به تقویت تشکل‌های کارگری در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان طی ۹ ماهه امسال ۲ برابر شده است.

این مسؤول به شعار سال اشاره کرد و افزود: طرح ایران یار در استان در حال اجراست که طی آن دانش‌آموزان با حضور در واحدهای تولیدی با نحوه تولید آشنا می‌شوند.

نیک‌مرام در ادامه بیکاری و رفع آن را از دغدغه‌های مسؤولان برشمرد و گفت: سهم استان در بخش تسهیلات روستایی و عشایری ۳۰۶ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۰۷ میلیارد تومان از آن جذب شده است.

این مسؤول گفت: در فاز اول این مبلغ جذب شده که پیش‌بینی اشتغال ۴ هزار نفری از این رهگذر داریم.

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان گفت: در زمینه تسهیلات فراگیر ۱۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شده و پیش‌بینی اشتغال آن ۵۰۰ نفر است.

وی در بحث مشاغل خانگی سهم استان را ۶ میلیارد تومان با نرخ سود ۶ درصد ذکر کرد و گفت: پیش‌بینی اشتغال آن ۶۳۲ نفر است.

این مدیر با بیان اینکه ۹۹ درصد از تعاونی‌های استان در بعد از انقلاب شکل گرفته افزود: بسیاری از دستاوردهای استان را مدیون انقلاب هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت