پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1397 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 48934

جشنواره زایمان طبیعی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: در جهت ارتقای سلامت مادران و نوزادان جشنواره زایمان طبیعی در این بیمارستان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: در جهت ارتقای سلامت مادران و نوزادان جشنواره زایمان طبیعی در این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر محمد طاها خادمی گفت: این جشنواره در جهت ارتقای سلامت مادران و نوزادان برگزار و کاهش میزان سزارین، حمایت روحی روانی از مادر جهت انتخاب آگاهانه نوع زایمان، حفظ حرمت و کرامت انسانی مادر باردار و افزایش رضایتمندی مادران، افزایش رضایتمندی ارائه دهندگان خدمات زایمان، افزایش استفاده از روش های مختلف کاهش درد زایمان طبیعی و کاهش هزینه های زایمان نیز از اهداف آن است.

سوپروایزر آموزشی زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نیز اظهار داشت: در سال گذشته از ۲ هزار و ۵۱ مورد زایمان طبیعی ۳۵۸ مادر از بی دردی جهت زایمان استفاده کردند که این آمار در سال ۹۷ سیر صعودی داشت به طوریکه تا آذر ۹۷ از یک هزار و ۵۵۳ مورد زایمان طبیعی یک هزار و ۹ مورد از مادران از بی دردی جهت زایمان استفاده شد.

فاطمه پوزن اضافه کرد: در جهت ترویج زایمان طبیعی کارهای مختلفی صورت پذیرفته است که می توان به راه اندازی زایمان بی درد به صورت اسپاینال و گاز انتونکس و نبولایزر و روغن ماساژ، اخذ قرارداد با مرکز مشاوره و مطب های مامایی جهت انجام زایمان خصوصی، راه اندازی و فعال کردن کلاس های آمادگی قبل از زایمان و نصب بنر در سطح شهر جهت تبلیغ و ترویج زایمان طبیعی اشاره نمود.

در ادامه این جشنواره دکتر بهناز کرمی؛ متخصص زنان و زایمان در خصوص فواید این جشنواره گفت: مادران آگاهانه روش زایمان خود را انتخاب و مزایای زایمان طبیعی و عوارض سزارین را بررسی کنند و اکثر مخاطبان که خانم های باردار با شکم اول از روش های بی دردی و هم مزایای زایمان طبیعی بهره مند شوند مطلوب تر و عوارض آن کمتر و از سلامت بهتر برخوردار خواهند شد.

به گزارش وب دا؛ در این جشنواره دکتر کورش داوری؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و دکتر فلسفی؛ متخصص جراحب عمومی به ایراد سخن در خصوص این جشنواره پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت