پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1397 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 49027

هیات های ورزشی درسرفاریاب فعال می شوند/تبعیض درورزش برداشته شود

رئیس اداره ورزش وجوانان چرام باامام جمعه وبخشدارسرفاریاب دیداروگفتگوکرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره ورزش وجوانان چرام باامام جمعه وبخشدارسرفاریاب دیداروگفتگوکرد
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب؛امام جمعه سرفاریاب دراین دیدار گفت : عرصه ورزشی بخش سرفاریاب دارای قابلیت های خوبی می باشد که باید با شناسایی دقیق نخبگان ورزشی و حمایت شایسته از آنان فضا را برای تعالی ورزش قهرمانی فراهم آورد .
حجت الاسلام پژمان ضمن اشاره به توسعه ورزش همگانی گفت : ورزش باید به بخشی از زندگی روزمره مردم مبدل شود چرا که توسعه ورزش همگانی بازدارنده بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد بود و نشاط اجتماعی را تضمین خواهد نمود.
سیدفرج الله پژمان با بیان این که از توسعه فرهنگ ورزش حمایت خواهم کرد خواستار توجه لازم به گسترش و احیای ورزش روستایی شد و گفت : سالن ها و مجموعه های ورزشی متعددی ساخته شده است که می تواند شرایط را برای توسعه ورزش روستایی فراهم کند امامتاسفانه به علت مشکلات عدیده ونبودنمایندگی ورزش خوب استفاده نمی شود .
حجت الاسلام پژمان گفت:تبعیض درورزش انگیزه راازورزشکاران می گیردوبایدبرداشته شود.
پژمان عنوان کرد:بنابروعده نماینده دوتاچمن برای سرفاریاب درنظرگرفته شده که باتماس باپیمانکارتاقبل ازدهه فجرشاهدشروع به کارپیمانکارچمن مصنوعی دراسلام ابادمشایخ خواهیم بودورئیس اداره ورزش شهرستان چمن مصنوعی دهنوراپیگیری نماید.
بخشدارسرفاریاب دراین نشست عنوان کرد:بافعال نمودن هیات های ورزشی درسرفاریاب وتلاش وپیگیری نمودن درتسریع درکارسالن ورزشی وافتتاح ان ورزش رادربخش به نقطه ای که حق ان باشدخواهم رساند
وی همچنین اهمیت ورزش و تأثیر آن بر سلامتی را یادآور شد و افزود : ما نباید ورزش را صرفاً کاری برای پر کردن اوقات فراغت تصور کنیم بلکه باید جزو برنامه روزانه مردم جامعه باشد .
دکتراسلام مرادپور افزود : نقش ورزش در سلامتی چنان اهمیت دارد که بسیاری از بیماری‌ها با ورزش قابل درمان است
مرادپور با بیان این که با مدیریت شایسته محمدی وپیگیری فرمانداروهمچنین تلاش امام جمعه انشاءالله درکوتاهترین زمان شاهد تحولات چشمگیری در بخش ورزش خواهیم بود.
وی با تاکید بر برگزاری مسابقات ورزشی به صورت فصلی اضافه کرد : مسابقات ورزشی باید به صورت هدفمند در رشته های مختلف در سطح بخش هیات هایی که فعال می شوند برگزار نمایند.

مرادپور ادامه داد:درتلاشیم که نخبگان و استعدادهای ورزشی رادرسرفاریاب به شهرستان ، استان وکشورمعرفی نماییم.
همچنین رئیس اداره ورزش چرام  با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ورزش در جامعه به ویژه بخش سرفاریاب ، بااشاره به نقش و جایگاه هیأت های ورزشی گفت: درتلاشم که درکمترین زمان ممکن تعدادشش هیات ورزشی راکه مستقل وبتوانندفعالیت کنندفعال کنم.
محمدی گفت:ازهمه ورزشکاران وورزش دوستان می خواهم کمک کنندتا شاهدپیشرفت ورزش دربخش باشیم

محمدی  افزود:ورزشکاران دربخش مطئمن باشندازهیچ کوششی درجهت توسعه ورزش درسرفاریاب کوتاهی نمی کنم وهیات های فوتبال ووالیبال کوهنوردی تنیس روی میزوروستایی وعشایری فعال می شوند.
وی افزود : ارتقاء سلامتی ، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از اثرات فراگیر شدن ورزش در جامعه می باشد .
در ادامه این نشست صمیمانه بخشدارورئیس اداره ورزش وجوان شهرستان ازسالن چندمنظوره سرفاریاب بازدیدکردندودرتماس باپیمانکاراین پروژه خواهان هرچه سریعتر افتتاح نمودن ان شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت