پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1397 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 49047

درنشست مشترک فعالان کسب و کار، اتاق بازرگانی و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:

کیانی پور:در بخش خصوصی فاسدان را نمی‌شناسیم

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به جنگ ناعادلانه‌ای که آمریکا در حوزه اقتصادی با ما شروع کرده افزود: این جنگ به قدری ناعادلانه است که رییس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان نسبت به این اقدام ناعادلانه اقرار می‌کند‌.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جبار کیانی‌پور در نشست مشترک فعالان کسب و کار، اتاق بازرگانی و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از رویکرد فرماندهی کنونی سپاه فتح به جهت حمایت از فضای کسب و کار استان اظهار کرد: جلساتی را تاکنون با خرمدل فرمانده سپاه فتح برگزار کرده‌ایم و این گونه نشست‌ها به جهت تجربیاتی که سپاه فتح در کمک به مشاغل کوچک دارد ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به جنگ ناعادلانه‌ای که آمریکا در حوزه اقتصادی با ما شروع کرده افزود: این جنگ به قدری ناعادلانه است که رییس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان نسبت به این اقدام ناعادلانه اقرار می‌کند‌.

وی گفت: ما نیز معتقدیم که باید با فساد مبارزه جدی شود و هر کسی هم که فسادی دارد از ما و بخش خصوصی نیست اما باید راه درستی برای مقابله با فساد در پیش گیریم تا در این راه شرافت بنگاه‌های اقتصادی لکه‌دار نشود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به این که بخش خصوصی واقعی ریشه‌دار است افزود: ما در بخش خصوصی فاسدان را نمی‌شناسیم.

کیانی به مشکل تامین منابع و نقدینگی از سوی بنگاه‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: همچنین باید شرایطی برای حضور بنگاه‌های اقتصادی ما در بازارهای بین المللی ایجاد شود و این روزها باید به فکر حضور در بازار عراق و سوریه باشیم.

وی کمک سپاه در حوزه خدمات فنی و مهندسی به بنگاه‌های اقتصادی را یکی از راه‌های کمک به فضای کسب و کار استان دانست و افزود: در این راه آماده هرگونه تعامل و همکاری با سپاه فتح هستیم همچنین سپاه فتح می‌تواند حضور سرمایه‌گذاران ما را دربازارهای عراق و سوریه تسهیل کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بعضی دیگر از مشکلاتی که گریبانگیر فضای کسب و کار استان شده است، افزود: از نحوه نظارت‌ها بر بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی گلایه‌مندیم  چرا که تعداد نظارت‌ها بسیار زیاد شده است.

کیانی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی با حضور چند باره خود شیرازه بنگاه‌ها را از هم می‌پاشند و اگر می‌خواهید نظارت کنند یکبار حضور پیدا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت