پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1397 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 49059

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی چرام:

پشتیبانی مردم از انقلاب و ولایت عامل اقتدار و ماندگاری نظام است

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چرام برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید مرتضی زاهدی نیا صبح سه شنبه در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چرام برگزار شد با اشاره به گسترش ندای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان، اظهارکرد: امروز ایران اسلامی به رغم همه توطئه‌های دشمنان یکی از قدرت‌های جهان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیای دین اسلام و استقرار حکومت اسلامی شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما پاسداری از انقلاب اسلامی و صدور پیام آن به سایر نقاط جهان است.
وی با تأکید برلزوم فراهم کردن زمینه مناسب برای برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح روستاها، ادامه‌داد: با پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به روستاییان و عشایر ارائه شده است لذا تمامی دستاوردهای انقلاب برای روستاها باید تبیین شود.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی چرام با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طول چهل سال گذشته دشمن بارها با توطئه و دسیسه به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران در برابر همه آنها ایستادگی کرده و به سمت جهانی شدن پیش می رود.
زاهدی نیا در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام در میان جامعه هستند، بیان‌کرد: با آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران این توطئه و سیاه‌نمایی دشمنان نیز ناکام خواهد ماند.
ودر آخر ایشان با هماهنگی بخشداران و دهیاران محترم روستاهای چرام و سرفاریاب و آموزش پرورش و سایر نهادهای حاضر در جلسه زمان برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف شهرستان اعلام کردند.
روستای شیخ حسین در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت ۹ صبح
روستای سواری سرفاریاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۹ صبح
روستای بردیان ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ساعت ۹ صبح
روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ساعت ۹ صبح
روستای کره شهبازی ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت ۹ صبح
و روستای الغچین علیا ۱۳۹۷/۱۱/۱۷در ساعت ۱۵ عصر برگزار میگردد
وی با اشاره به تحولات فراوان در حوزه کشاورزی، گفت: ایران زمانی بزرگترین واردکننده محصولات کشاورزی بود اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری خودکفا در بسیاری از محصولات کشاورزی تبدیل شده است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری چرام و سرفاریاب با اشاره به تولید ۸۰ درصد محصولات کشاورزی کشور در روستاها، تاکید کرد: روستاییان با کار مستمر و تولید محصولات کشاورزی سبب رونق سفره‌های مردم شده و کشور را از زیر بار ذلت استکبار جهانی رها کرده اند.

حجت‌الاسلام زاهدی نیا با بیان اینکه پشتیبانی مردم از انقلاب و ولایت عامل اقتدار و ماندگاری نظام است، افزود: انقلاب به واسطه اسلام و آموزه‌های قرآنی به پیروزی رسید و تا به امروز تداوم داشته است.

 پ

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت