پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1397 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 49257

امام جمعه مارگون:

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه برگزار شود

امام جمعه مارگون گفت:جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از پیش وباشکوهتر برگزار شود .

امام جمعه مارگون درخطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت : انقلاب اسلامی به ماعزت وشرافت وامنیت واسقلال داده است،قدراین انقلاب رابدانید.
رحم الله خواجه پور درخطبه اول نمازجمعه مارگون بعداز دعوت مردم به رعایت تقوای الهی ، دررابطه با علائم متقین از دیدگاه امیرالمومنین علی ع ایراد سخن کرد.امام جمعه مارگون گفت: همام یکی از صحابه ی علی ع فردی پارسا ومتهجد ومجتهدی بود که از امیرالمومنین علی خواست تا علائم متقین را بفرمایند. امیربیان فرمود: یا همام المومن هو الکیس الفطن مومن زیرک وباهوش است . خواجه پور گفت : برخی ها ادم های ساده لوح را مدح میکنند وادم خوبی می پندارند این مسئول علائم مومن را از دیدگاه علی ع ،تکبر نداشتن ،حریص نبودن، منازعه زیبا، وعجب و خود پسند نبودن دانست .

خواجه پور در خطبه دوم دررابطه با نقشه های نقش برآب امریکا علیه ایران اشاره کرد وگفت: مقامات امریکایی چند روز پیش به صراحت اعلام کردند که یک همایش ضد ایرانی درروزهای ۲۴ و۲۵ درکشور لهستان برگزار میکنند جالب اینجاست که وقتی وزیر خارجه امریکا کشورها رابرای این نشست دعوت میکند بسیاری از کشورها اعلام عدم حضور دراین نشست کردند.

خواجه پور گفت : این عدم حضور وشرکت نکردن بسیاری از کشورها در این نشست به معنای شکست دیگر آمریکاست .

خطیب جمعه مارگون درنکته ای دیگر به بیانات رهبرانقلاب در جمع مسئولان واساتید ،وزیر علوم ودانشگاهیان توسعه علوم وفناوری شناختی اشاره کرد وگفت : معظم له مسئولان را به پیشرفت علم تاکید کردند وفرمودند درپیشرفت علمی نباید متوقف شود بلکه برای آینده هم باید تقویت شود .رحم الله خواجه پور در پایان به دستاوردهای انقلاب اشارا کردند و گفت: انقلاب اسلامی باهیچ انقلابی قابل مقایسه نیست وی گفت این انقلاب یک موهبت الهی بود که از سوی خدا به این ملت داده شد چرا که ابزار مردم ایمانهای راسخ آنها بود و وقتی دلها متوجه خدا شد خدا به آنها کمک کرد .وی گفت :متاسفانه عده ای قدر این انقلاب را نمی دانند وبه خاطر یک مشکل اقتصادی ،این انقلاب را زیر سئوال می برند .امام جمعه مارگون گفت :کسانی که به خاطر یک مشکل اقتصادی وسو مدیریتی نعمتهای این انقلاب را زیر سوال میبرند ادماهای بی انصافی هستند. وی گفت : این انقلاب به ما عزت ،شرافت ،استقلال وامنیت داده که بالاترین نعمتهای الهی بود که به این ملت داده شده است . این مسئول افزود: درزمان شاه اگر کسی به رژیم منهوس انتقاد میکرد آن را مورد شکنجه قرار میدادند ولی امروز مردم به راحتی حرف میزنند وانتقاد میکنند اما هیچ دستگاه قضایی حتی با اوبرخورد نمی کند چرا که این انقلاب آند تا نردم بتوانند به راحتی حرفشان وخواسته هایشان را بازگو کنند .

وی درپایان از مردم خواست تا مراسمات ملی ومذهبی از جمله برنامه های جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رابیش از پیش بیشتر وباشکوهتر برگزار کنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت