پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مرداد 1395 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 4927

رییس بهزیستی شهرستان چرام خبر داد:

عملکرد اداره بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف/بهره مندی ۱۵درصدمردم شهرستان چرام از خدمات بهزیستی

وی میزان مشارکت های مردمی در برنامه های این اداره راناچیزخواند و تاکید کرد آماده همکاری با مردم برای مشارکت آنها در برنامه های مختلف بهزیستی می باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در استانه سفر هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد ،رییس بهزیستی شهرستان چرام در نشستی باخبرنگاران اظهارداشت:

درحوزه توانبخشی۴۰۰نفروحوزه اموراجتماعی۲۲۰نفر درنوبت تحت پوشش قرارگرفتن هستند که اگر اعتبار لازم تامین شود انهاهم از خدمات بهزیستی چرام در آینده نزدیک برخوردارمیشوند.
به گزارش صدای جنوب ،محمد کشاورز افزود: راه اندازی ۳مرکز حرفه آموزی معلولین ،ویزیت در منزل ونگه داری بیماران اعصاب روان وواگذاری آنها به بخش خصوصی بعدازسفرهیات دولت به استان انجام خواهد شد.

وی میزان مشارکت های مردمی در برنامه های این اداره راناچیزخواند و تاکید کرد آماده همکاری با مردم برای  مشارکت آنها در برنامه های مختلف بهزیستی  می باشیم.
کشاورز گفت:میزان مراجعه زنانی که ازمشکلات اعصاب وروان رنج می برند نگران کننده است.
وی به حمایت اداره بهزیستی از افرادی که در کمپ های ترک اعتیاد پس از پاکسازی به جامعه برمی گردند خبرداد وگفت:این افراد درزمینه مسکن،وام اشتغالزایی و معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، گاز و برق کمک می شوند.
رییس اداره بهزیستی چرام، پرداخت وام مسکن باشرایط مناسب به افرادی که دومعلول دارند راازدیگراقدامات این اداره ذکرکرد واظهارداشت:درسال گذشته ۵۲موردوام مسکن پرداخت شده است.
این مسئول ادامه داد:۱۵درصد جمعیت شهرستان چرام تحت پوشش اداره بهزیستی میباشند ودردوحوزه توانبخشی واموراجتماعی مورد حمایت هستند.

کشاورز کمک به فرزندان افراد تحت پوشش در انتخاب یگان محل خدمت سربازی درنزدیکترین نقطه و معافیت یکی از فرزندان خانواده های تحت پوشش،معاف شدن از پرداخت حق انشعاب آب گازوبرق،تامین مسکن وپرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویی را ازجمله کمک های بهزیستی چرام برشمرد وبار دیگر از مسئولان خواست درسفرهیات دولت اعتبار لازم را در این باره اختصاص دهند تا افرادی که درنوبت قراردارندبتوانندازخدمات بهزیستی استفاده نمایند.‌
محمد کشاورز یادآوری کرد:هم اکنون در شهرچرام ۶ مهد و۲۲روستامهد فعالیت میکنند که برای تامین یک وعده غذای گرم ۱۲۰میلیون تومان وبرای پرداخت شهریه فرزندان مددجویان تحت پوشش ۱۵میلیون تومان درسال گذشته پرداخت شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت