پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مرداد 1395 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 4932

قائم مقام معاونت توسعه وزارت بهداشت:

رفع مشکل بهداشتی و درمانی مناطق محروم اولویت وزارت بهداشت است

در این راستا برنامه ریزی خوبی انجام شده است تا با نگاه ویژه ای در مناطق محروم کشور اجرا شوند.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

قائم مقام معاونت توسعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دغدغه های بهداشتی و درمانی در مناطق محروم کشور همواره مورد توجه ویژه قرار دارد. 

به گزارش صدای جنوب ،مصطفی پریدار روز سه شنبه در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک افزود:در این راستا برنامه ریزی خوبی انجام شده است تا با نگاه ویژه ای در مناطق محروم کشور اجرا شوند.
وی گفت:در راستای حل نیازهای بخش بهداشت و درمان همدلی و عزم جدی عمومی ضرورت دارد و در سایه تلاش های مسوولان شهرستان اندیمشک و حمایت مسوولان وزارتی مطالبات عمومی شهروندان پیگیری و اجرا می گردد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با تشریح مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: بیمارستان بخش الوار گرمسیری در صورت راه اندازی و تسریع در مراحل تکمیل و تجهیز می تواند بخش زیادی از مشکلات و مطالبات مردم را پاسخگو باشد.
فریدون حسنوند با اشاره به اینکه بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک نیز جوابگوی تقاضای زیاد بیماران نیست افزود: بیمارستان در حال احداث الوار گرمسیری با مشکلاتی مانند آب و برق ، انشعاب و محوطه سازی مواجه است که حل این مشکلات نیاز به برنامه ریزی جدی و حمایت مالی دارد.
وی بیان کرد:افتتاح این طرح برای ۲۲ بهمن ماه پیش بینی شده است که در صورت تجهیز و رفع مشکلات می توان تا مهرماه آن را به بهره برداری رساند.
حسنوند گفت:برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز نیز باید ردیف های استخدامی برای این بیمارستان تعریف شود.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به شرایط کوی لور اندیمشک گفت:این منطقه نیازمند یک بیمارستان حداقل ۱۰ تخته است که با توجه با شرایط موجود و در صورت موافقت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی این طرح را می توان طی یک سال و نیم اجرایی کرد.
وی خواستار توجه به مشکلات بیمارستان امام علی (ع)، طرح های مرکز بهداشتی درمانی کوی شهدا، کوی لور و کوی نیرو با توجه به تعداد ساکنان این مناطق شد.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک به صورت ریالی برآورد و پیگیری می شود که برای رفع مشکلات موجود، حمایت مسوولان محترم وزارت بهداشت و درمان حائز اهمیت است.
سیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک هم در این بازدیدها گزارشی از مشکلات طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی این شهرستان ارائه کرد.
در این بازدید که رضا رضایی مدیر کل بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند مشکلات طرح های نیمه تمام شهرستان و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان الوار ، درمانگاه امام جعفر صادق (ع) و برخی مراکز درمانی شهرستان اندیمشک بررسی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت