پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1397 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 49348

آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب،رسانه های دیجیتال و مطبوعات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود+جزئیات

امین درخشان در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وجود استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه کتاب و ظرفیت تدوام نمایشگاه در تعداد روز های بیشتر به دلیل محدودیت مکانی و توافق با مرکز این نمایشگاه فردا دوشنبه ساعت ۹ شب به کار خود پایان می دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه وبویراحمد، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه دیجیتال از پایان کار این نمایشگاه در روز دوشنبه(۸ بهمن ماه) خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،امین درخشان در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وجود استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه کتاب و ظرفیت تدوام نمایشگاه در تعداد روز های بیشتر به دلیل محدودیت مکانی و توافق با مرکز این نمایشگاه فردا دوشنبه ساعت ۹ شب به کار خود پایان می دهد.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال به دلیل برگزاری نمایشگاه مطبوعات از رونق بیشتری برخوردار بود تصریح کرد: نخبگان، مدیران و شخصیت های فرهنگی و سیاسی حضور پر رنگی در غرفه های مطبوعات و خبرگزاری ها داشتند و این مشارکت گرمای خاصی به نمایشگاه بخشید.
درخشان با تقدیر از اهالی رسانه استان به جهت پوشش خبری گسترده از نمایشگاه کتاب ، مطبوعات ، خبرگزاری و رسانه های دیجیتال گفت: بدون شک خبرنگاران به عنوان بهترین تبلیغ و ترویج دهنده این نمایشگاه بزرگ بودند.
بر پایه این گزارش هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه های دیجیتال از ۳ بهمن آغار بکار کرده که هم از لحاظ کیفی و هم کمی رشد چشمگیری داشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت