پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1397 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 49449

در دیدار با دهیاران بخش سوق مطرح شد/

برگزاری جشن کمیته روستایی، عشایری در روستای دزک/ دهه فجر نمود مردمی بودن انقلاب اسلامی است

نشست مدیر و مسئولین واحدها و ادارات جهادکشاورزی کهگیلویه بادهیاران بخش سوق برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست مدیر و مسئولین واحدها و ادارات جهادکشاورزی کهگیلویه بادهیاران بخش سوق برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب،سیدعمران تقوی در این نشست اظهارداشت:جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر در روستای دزک بخش سوق در ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود.
تقوی گفت:ماهرچه داریم از انقلاب اسلامی داریم و برای هر چه باشکوهتر برگزارکردن برنامه های دهه فجر همت نماییم.
وی گفت:دهه فجرمتعلق به آحادمردم است ونمودخوبی برای مردمی بودن انقلاب اسلامی است.
مدیرجهادکشاورزی کهگیلویه بابیان اینکه برگزاری جشن کمیته روستایی عشایری برای سهولت اجرا و تجمیع وسائل می بایست در مسیراصلی باشد روستای دزک را مناسب عنوان کرد وابراز امیدواری کرد باهمکاری دهیار این روستا و دیگر دهیاران بخش سوق جشن کمیته روستایی عشایری به نحو شایسته ای برگزار شود.

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه ادامه داد:در این جشن علاوه بر اجرای برنام های شاد و مفرح رسوم عشایری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
سیدعمران تقوی دربخش دیگری ازسخنانش همکاری وهماهنگی بخشدارسوق و امام جمعه این شهر را ستود و گفت:امیدواریم برنامه های دولت تدبیروامید در حوزه کشاورزی بخش سوق بتواند سبب اشتغالزایی و رونق تولید پایدار بخش کشاورزی در این بخش گردد.
سیدعمران تقوی افزود:آمادگی داریم علیرغم کمبود اعتبار در حد توان از دهیاران حمایت و به رونق کشاورزی در روستاها کمک نماییم.
وی بااشاره به خدمات متعدد جهادکشاورزی افزود:گاهی در سطح کشور مشکلاتی در زمینه توزیع کود و سبوس رخ می دهد که بر شهرستان ما نیز تاثیرگذاراست اما همه تلاش ما کاهش این اثرگذاری بر کشاورزان می باشد.
در این نشست دهیاران بخش سوق ضمن قدردانی از مدیرجهادکشاورزی درانتخاب یکی از روستاهای این بخش برای برگزاری جشن کمیته روستایی عشایری بر آمادگی خود جهت هرچه بهتربرگزار نمودن این جشن تاکید داشتند.
همچنین دهیاران نسبت به چگونگی توزیع کود و سبوس نیز انتقادداشتند که عبدالنبی دلداده رییس اداره تولیدات دامی و سیدغفار گنجی مدیراداره تولیدات گیاهی توضیحاتی ارایه نمودند.

سیدغفار گنجی همت مجموعه جهادکشاورزی کهگیلویه در زمینه برنامه ریزی ،مقابله با تحریم ها و همچنین پیگیری مشکلات کشاورزان را بی سابقه بیان کرد.

تصاویر////

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت