پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1395 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 4956

با حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

امام جمعه شهر سرفاریاب به عنوان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرفاریاب منصوب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه شهر سرفاریاب را به عنوان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرفاریاب منصوب کردند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

مراسم تودیع و معارفه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرفاریاب صبح پنجشنبه ۱۴ مرداد با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولین بخش سرفاریاب در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تبیین رسالت و اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفتند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به منظور مدیریت و هماهنگی برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی- انقلابی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام خاضع تصریح کردند: این نهاد در مدت فعالیت خود با ایجاد تمهیدات لازم جهت حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به تحولات منطقه ای و جهانی نقش برجسته‌ خود را ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به مسئولیت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برپایی مراسمات و مناسبت‌های دینی و انقلابی، امیدواریم با واگذاری این مسئولیت به امام جمعه زمینه تعامل صمیمانه با مسئولین اجرایی منطقه و مشارکت اقشار مختلف مردم شهید‌پرور و انقلابی بخش سرفاریاب به ویژه نخبگان و جوانان در برنامه‌ریزی و اجرای مراسمات فراهم گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه شهر سرفاریاب را به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی و از زحمات اردشیر آهون مسئول قبلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرفاریاب تقدیر و تشکر نمودند.

۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۰۱۷۴۸

۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۰۱۸۱۸ 

۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۰۳۱۴۴

۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۰۳۲۰۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت