پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1397 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 49595

اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان برای کمک به طرح های دامپروری کهگیلویه

این روزها بیش از هر زمان دیگری در کهگیلویه لزوم همدلی و تلاش برای توسعه این شهرستان محروم و پرهیز از دامن زدن به مسایل قومی و جناحی به گوش می رسد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزها بیش از هر زمان دیگری در کهگیلویه لزوم همدلی و تلاش برای توسعه این شهرستان محروم و پرهیز از دامن زدن به مسایل قومی و جناحی به گوش می رسد.

بر همین اساس با پیگیری یکی از نخبگان دیار کهگیلویه و با حضور مدیرعامل شرکت شیرپاستوره پگاه خوزستان مشکلات ۳ طرح مهم اقتصادی (شرکت خوراک دام وطور کیان فر،گاوداری شیری صنعتی یک هزار راسی و همچنین کارخانه تعطیل شده دوغ دهشیر )بررسی شد.

حضور مدیرعامل شیر پگاه خوزستان از این حیث مهم است که این شرکت یکی از برندهای مهم و پر آوازه صنایع شیر ایران است و می تواند نقشه راهی برای شرکت های وابسته در کهگیلویه باشد.

سید فرزاد نجات نیا  در این زمینه گفت:کارخانه خوراک دام و طیور توانایی تامین واحدهای دامی وطیور را دارد و انتظاراست که شرکت پگاه خوزستان در این زمینه اقدام نماید.

مشاور وزیر ارتباطات که ازهرفرصتی برای خدمت به کهگیلویه استفاده می کند به سید حسین موسوی گفت:کارخانه دوغ دهشیر در گذشته رقیبی نداشت و محصولات آن از نظر کمی وکیفی خاص بود.

وی ادامه داد:متاسفانه این کارخانه در حال حاضر تعطیل است و برای راه اندازی نیازمند اعتبار جهت خرید تجهیزات پیشرفته و بروز است.

نجات نیا درباره گاوداری هزارراسی کهگیلویه نیزاظهارداشت:این طرح بزرگ دامپروری ظرفیت توسعه دارد و شرکت پگاه می تواند با نگاه به معادله برد- برد این مهم را تحقق بخشد.

موسوی مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه خوزستان نیز اظهارداشت:شرکت پگاه در زمینه جیره غذایی با کارشناسی و بررسی شرایط کیفی وقیمت تمام شده می تواند با کارخانه خوراک دام و طیور قراردادمنعقد نماید.

وی در زمینه توسعه گاوداری صنعتی کهگیلویه نیز تصریح کرد:در این زمینه آمادگی داریم.

موسوی در بازدید از کارخانه شیر دهشیر تجهیزات آن رامناسب تامین محصولاتی چون شیرپاستوریزه ، بستنی و پنیر نامناسب خواند و گفت:آمادگی داریم در زمینه تهیه دوغ کیسه ای و راه اندازی این کارخانه اقدام نماییم.

برپایه گزارش صدای جنوب،بیشتر بازدیدگنندگان از کارخانه دوغ دهشیر که برای آنها دیگر نوستالوژی شده ابراز تاسف کردند.

برهمین اساس چنین بازدیدهایی می تواند به کاهش مشکلات واحدهای اقتصادی کمک نماید از همین رو باید به امثال فرزاد نجات نیا که همواره به فکر مردم بدون حاشیه وفضاسازی های کاذب هستند خداقوت گفت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت