پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 49908

سخنان متفاوت رییس شورای شهر دهدشت در حضور استاندار/ آقای احمدی،امیدوارم تشرهای بنده مانند تشرهای شما در این ۱۵ماه نباشد

جمشیدی اظهارکرد: اگر تقدیر و تشکرمیکنم به خاطر این است که کاری به خاطر این مردم انجام گرفته و اگر نقد و نقادی میکنم به خاطر این است که کاری برای مردم انجام نگرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در جلسه شورای اداری کهگیلویه که با  حضور استاندار برگزار شد  برخی از مدیران کل در جواب سوال های فیلی معاون عمرانی استاندار،  به بیان عملکرد خود پرداختند ولی صحبت های رئیس شورای شهر دهدشت که جنبه ی انتقادی و مطالبه گرایانه داشت بسیار متفاوت تر از بقیه اظهارات بود.

محمد حسین جمشیدی، رییس شورای شهر دهدشت که اولین نفر بود  تریبون را به دست گرفت گفت:
جناب دکتر احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدا باید عرض کنم که این حقیر نه نماینده جریان سیاسی هستم و نه دغدغه انتخابات دارم که تقدیر و تشکرهایم بخاطر انتصاب مدیری همسو و یا نقد و نقادی هایم برای عزل مدیری غیر همسو باشد و صرفا گفته های من بخاطر تقدیر از کاری است که انجام شده و نقد کارهایی که باید میشد ولی نشد.

جمشیدی افزود: اگر تقدیر و تشکرمیکنم به خاطر این است که کاری به خاطر این مردم انجام گرفته و اگر نقد و نقادی میکنم به خاطر این است که کاری برای مردم انجام نگرفته است.

رییس شورای شهر دهدشت تاکید کرد: جا دارد از مهندس فیلی به دلیل تلاشهای که هم سو با مجموعه ما انحام دادند تا موفق شدیم ۱۵درصد از مطالبات به حق مردم این سامان که از کانال شورا وشهرداری پیگیری شد را به نتیجه برسانیم.
وی یکی از همکاری های معاون عمرانی استاندار را اعتباری که برای جاده قبرستان جدید گذاشتد ابراز داشت و گفت:جناب دکتر احمدی اگر در حضور حضرتعالی برنامه شما را در دهه مبارک فجر در چله انقلاب مرور کنیم متوجه میشویم که چه بر سر مردم کهگیلویه آمد و می آید
جمشیدی تاکید کرد: جاده سوق که قرار بود در این ایام افتتاح بشود به جز یک بازدید هیچ چیز دیگری شاملش نشد.
برنامه دیگر شما در کهگیلویه بازدید از طرح بازآفرینی بافت فرسوده بود درصورتی که قرار بود این پروژه امروز کلنگ زنی بشود.

جمشیدی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث کمربندی ۳ که بعداز ۲۸سال مسکوت ماند و شما باید بدانید اگر در توان شهرداری دهدشت بود در این ۲۸سال کمربندی ۳راه اندازی میشد، سوال بنده این است که مجموعه مدیریت حضرت عالی در سطح استان چه برنامه ای برای کمربندی ۳ دهدشت دارند؟

رئیس شورای شهر دهدشت ادامه داد: به وفور مجموعه ما داد زد و پیگیری کرد که قدمت ماشین آتشنشانی دهدشت قدمت ۵۰ساله دارد ولی گوش شنوایی نبود و دیروز شما بازدیدی از بازارروز داشتید که باید گفت چنین بازدیدهایی جواب نمی دهد و سوال میکنم که اگر اتفاقی در همین بازار روز بیفتد و ما با این ماشین فرسوده نتوانیم کاری انجام بدهیم چه کسی پاسخ گو است؟

وی با کنایه ای که به درخواست های فرماندار کهگیلویه داشت تصریح کرد: وقتی سطح مطالبات مردم شهر ما توسط مسولان برای برطرف کردن مشکلات راهداری در حد امانی گرفتن ماشین الات پایین بیاید هیچ امیدی ندارم مشکلات مردم این سامان برطرف شود.

جمشیدی در پایان خطاب به احمدی گفت: همانطور که حضرت عالی زمانی نماینده مردم بودید و به طبع این موضوع بعضی وقتها بر مدیران استان تشر میزنید، من هم امروز تشر زدم ولی امیدوارم تشرهای بنده مانند تشرهای شما در این ۱۵ماه نباشد و نفعی برای برای مردم این سامان داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت