پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1397 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 50020

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

دهه فجر فرصت طلایی برای بازخوانی و بیان دستاوردها و اقدامات انقلاب اسلامی است

جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجرشهرستان کهگیلویه باحضور پرشور مردم ومسئولان در روستای دزک بخش سوق برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سخنران این جشن  با اشاره به چهل سالگی انقلاب و بیانات امام خمینی(ره)، اظهارکرد: پیروزی که در سال ۵۷ و ۵۸ رقم خورد، معجزه قرن و انفجار نور بود .

حجت الاسلام سیدنصرالله مصطفوی نژاد بیان کرد: دهه فجر فرصت طلایی برای بازخوانی و بیان دستاوردها و اقدامات است و هرچه از زمان انقلاب بگذرد، اهمیت تبیین دستاوردها و اقدامات دو چندان می شود .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد، سیاه نمایی، بزرگ کردن مشکلات، کوچک شمردن خدمات و ضعیف و ناتوان جلوه دادن مسئولین را از جمله اقدامات دشمنان دانست و تصریح کرد: تبیین دستاورد ها، اقدامات و خدمات نظام برای بخش های مختلف جامعه ضروری است .

وی ادامه داد: مردم ما طی این ۴۰ سال نشان دادند که مقابل تمام توطئه ها ها ایستاده و می ایستند و مسئولان نیز باید تمام توان خود برای بهبود خدمات رسانی به مردم را در طبق اخلاص بگذارند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تبیین و انعکاس اقدامات انجام شده و پوشش مناطق روستایی و عشایری با محورهای چهل سالگی انقلاب و دهه فجر از محورهای برنامه ریزی برای بزرگداشت انقلاب در تشکیل کمیته روستایی عشایری است .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد افزود: تبیین اقدامات انجام شده پس از انقلاب، فراهم سازی زمینه مشارکت دستگاه های متولی حوزه عشایری و روستایی با محوریت برنامه های دهه فجر و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هنری حوزه روستایی و عشایری با هدف افزایش نشاط از برنامه های هدفگذاری شده است .

وی تاکید کرد: در زمان قبل از انقلاب، سطح زیر کشت محصولات باغی استان ۲۶۳۰ هکتار بود که در حال حاضر به ۳۸ هزارو ۳۲۸ ‌هکتار رسیده است .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد  اظهارکرد: همچنین تولیدات باغی استان از ۲۲ هزار تن محصول پیش از انقلاب به ۲۶۰ هزار و ۱۲۲ تن رسیده است .

وی گفت:  قبل از انقلاب اشتغال زایی بخش کشاورزی استان چهارهزارو ۳۷۰ نفر بود که در حال حاضر به ۵۴ هزارو ۳۹۳ نفر رسیده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال حاضر در بخش های مختلف کشاورزی رشد بسیار بالای تولید و خدمات به نسبت قبل از انقلاب را به شکل محسوس شاهدیم.

مصطفوی نژاد با تقدیرازبرگزارکنندگان این جشن به طور ویژه ازسیدعمران تقوی مدیرجهادکشاورزی بعنوان مدیر جهادی و پرتلاش نام برد و از زحمات ایشان قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت