پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1395 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 5003

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام:

خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان بخش سرفاریاب چشمگیر است

احتشامی گفت: همانطور که برجام را یکی از نقاط قوت دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی می‌دانیم، در حوزه داخلی اجرای طرح تحول نظام سلامت مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرفاریاب به تشریح اقدامات دولت تدبیر امید در حوزه بهداشت و سلامت پرداخت.

به گزارش صدای جنوب، احتشامی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر امید به امر سلامت در جامعه توجه ویژه‌ای شد و اگر بخواهیم یکی از مهمترین اقدامات و نقاط قوت دولت تدبیر امید را در حوزه داخلی ذکر کنیم اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام اظهار داشتند: همانطور که برجام و به سرانجام رساندن برنامه هسته‌ای را یکی از نقاط قوت دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی می‌دانیم، در حوزه داخلی اجرای طرح تحول نظام سلامت مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید بوده است.

وی نوسازی و تجهیز بیمارستان‌ها، کاهش میزان تخلفات پزشکی، پایین آمدن هزینه‌های درمان خصوصاً برای قشر محروم جامعه، گسترش پوشش بیمه، تامین داروی بیماری‌های خاص، تجهیز و تعمیر خانه‌های بهداشت در مناطق محروم، افزایش چهار برابری سرانه بهداشت مردم، جذب و به کارگیری پزشکان در مناطق محروم را از جمله مهمترین اقدامات دولت یازدهم طی  سه سال مسئولیت آن در حوزه سلامت ذکر نمودند.

وی بااشاره به رشد چشمگیر شاخصه های بهداشتی در بخش سرفاریاب گفت: در این بخش، دولت تدبیر و امید اقدامات قابل تقدیری انجام داده است.

این مسئول در پایان ،تعمیر، محوطه‌سازی و زیباسازی مرکز بهداشت شهر سرفاریاب، نوسازی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، احداث خانه‌های بهداشت در سرفاریاب و سادات امام‌زاده علی (ع)، اختصاص دو دستگاه آمبولانس به بخش سرفاریاب را از جمله اقدامات صورت گرفته ذکر نمودند.

خبرنگار،موسی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت