پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1395 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 5028

واکنش رئیس سازمان صنعت و معدن به اظهارات بزرگواری علیه هاشمی

باتوجه به سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مصلحت های ملی و استانی فعلا از بیان و ارائه مستندات لازم در ارتباط با دغدغه حاج آقای بزرگواری خودداری و بعد از این سفر ، مطالب مورد نیاز بطور کامل در اختیار رسانه ها قرار می گیرد

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویر احمد نسبت به مطلب منتشره شده در کانال تلگرامی علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ  راجع به معدن فسفات چرام واکنش نشان داد.

به گزارش «صدای جنوب»، داریوش دیودیده گفت:در بند اول تفاهم نامه‌ای که منتشر شده آمده که سازمان اقتصادی کوثر گزارش‌های لازم را از قبل دارد و این نشان می دهد که قبلا کارهایی راجع به اکتشاف و سایر موراد مشابه معدن فسفات چرام که در دوران نمایندگی حاج آقا بزرگواری در مجلس شورای اسلامی بوده انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مصلحت های ملی و استانی فعلا از بیان و ارائه مستندات لازم در ارتباط با دغدغه حاج آقای بزرگواری خودداری و بعد از این سفر، مطالب مورد نیاز بطور کامل در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از برخی فعالیت های صورت گرفته در دوران نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: در چهار ماهه اخیر تلاش های فراوانی از سوی سردار هاشمی برای آغاز فعالیت معدن فسفات چرام انجام  گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

دیودیده افزود: ان شالله در فضایی آرام و بدور از هیاهو بفکر توسعه منطقه و فعال شدن پروژه هایی چون معدن فسفات چرام باشیم.

وی گفت: هدف همه ما باید خدمت به مردم و ایجاد فرصت های اشتغالزایی برای جوانان دیارمان باشد که در فضای ناآرام و تنش زا امکان فراهم شدن چنین فرصت هایی چندان ممکن نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بعد از سفر هیات دولت به این استان پاسخ دغدغه‌های”حاج آقا بزرگواری” نماینده سابق کهگیلویه بزرگ را با ارائه مستندات خواهد داد.

منبع: ایلنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت