پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 50294

سخنان انتقادی فرماندار لنده در جمع مردم موگرمون/دخالت قوا در کار یکدیگر توهین است

فرماندار لنده در جشن انقلاب ودر میان‌مردم موگرمون به ایراد سخنان انتقادی پرداخت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار لنده در جشن انقلاب ودر میان‌مردم موگرمون حضور یافت  و تاکید کرد همه اقدامات صورت گرفته در شهرستان کار دولت است.

به گزارش صدای جنوب،دارا کریمی نڗاد گفت : دخالت قوا در کار همدیگر توهین است ، به جای علمک صدقه ای یک سوم نفت را برای کل استان بگیرید.

کریمی نژاد افزود:ما علمکی که صدقه آقای زنگنه باشد، نمی‌خواهیم. ما یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم. یک سوم نقت حق استان ما است از زیلایی بگیر تا اروه. یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم، چرا اعتبارات نفت یک شهرستان ۱۴۰ میلیارد تومان باشد و شهرستان دیگری نداشته باشد.

وی گفت:دقت کنید، کارهای که این روزها انجام می‌گیرد، اینها، کارهای دولت است، دولت پای کار است و مصوبات دولت است یکی از کارهای خوب انقلاب این است که تفکیک قوا صورت گرفت..

کریمی نڗاد ادامه داد:اگر این روزها تفکیک قوا به خوبی رعایت نمی شود من بعنوان فرماندار به جای اینکه کار اجرایی انجام بدهیم، در کار قوه مقننه دخالت می‌کنم یا قوه مقننه که کارش قانون گذاری و نظارت است در کار قوه مجریه دخالت کند. این توهین است.

فرماندار لنده تصریح کرد:ما برای شهرستان لنده ۱۰ میلی متر مکعب می‌خواهیم. این را در قانون بیاورید، ببیند که چه پول می‌شود. حقوق مردم را باید با قانون گذاری بدهیم. وظیفه استاندار و فرماندار کار اجرایی است.

وی اظهارکرد:شهرستان لنده دومین شهرستان پایلوت برای رفع محرومیت زدایی انتخاب شده و این شهرستان در مدار توسعه قرار گرفته است. ای کسانی که فقط بلد هستید، نق بزنید. سه بار شورای اداری استان در شهرستان لنده تشکیل شده و همه دست به دست هم دهیم برای توسعه. در طول این دو سال بهترین تعامل را برقرار کردیم و شایعه و حواشی نپرداختیم و اعتنا نکردیم و به امید خدا لنده سرافراز خواهیم داشت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت