پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1397 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 50429

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در ورزش کهگیلویه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: تا سال ۵۷ فعالیت در شهرستان معطوف به چند رشته محدود از قبیل فوتبال،والیبال و یا کشتی بود اما پس از انقلاب با توجه به گسترش فضاهای ورزشی و امکانات و تجهیزات در بیش از ۳۰ رشته ورزشی فعالیت آغاز شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در تشریح دستاوردهای ورزشی پس از انقلاب در کهگیلویه گفت : ۳۵ هیات  در ورزش کهگیلویه فعالیت می کنند

به گزارش صدای جنوب،رضا نیکویی زاده بیان داشت :با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون تحول عظیمی به وجود آمد و دروازه رشد و توسعه به روی کشور باز شد.

وی ادامه داد:افزایش زیر ساخت‌ها و اماکن ورزشی امروز حتی در دورترین روستاهای شهرستان شرایطی را برای مشارکت در ورزش به صورت عمومی پدید آورده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: امروز در حالی بیش از ۳۰ باشگاه ورزشی در رشته‌های گوناگون به فعالیت ورزشی می‌پردازند که قبل از انقلاب حداکثر به ۲ مورد می‌رسید.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب جایگاهی برای ورزش در شهرستان نمانده بود،تصریح کرد: تیم‌های ورزشی در همه رده‌های سنی در شهرستان فعال شده و همه ساله ورزشکاران و تیم‌های بسیاری به مسابقات استانی،کشوری و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

نیکویی‌زاده از فعال بودن ۳۵ هیأت ورزشی در کهگیلویه خبر داد و گفت: قبل از انقلاب تنها سه هیأت ورزشی فعالیت داشت و سرانه فضای ورزشی روباز و سر پوشیده افزایش یافت.

این مسؤول گفت: تا سال ۵۷ فعالیت در شهرستان معطوف به چند رشته محدود از قبیل فوتبال،والیبال و یا کشتی بود اما پس از انقلاب با توجه به گسترش فضاهای ورزشی و امکانات و تجهیزات در بیش از ۳۰ رشته ورزشی فعالیت آغاز شده است.

وی پرداختن به ورزش همگانی و توجه ویژه برای عموم به ویژه بانوان را یادآور شد و افزود: این ورزش باعث سلامتی و نشاط در جامعه شده است.

نیکویی‌زاده گفت: در حوزه پژوهشی اقدامات مهمی در ورزش انجام گرفت که می‌توان به ارائه مقاله‌های علمی در بخش ورزشی و استفاده از آن‌ها در پیشبرد اهداف ورزشی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش مربیگیری،داوری و دوره‌های ارتقاء اشاره کرد.

وی تعداد اماکن ورزشی شهرستان را ۱۴ باب برشمرد و گفت: به غیر از سالن رزمی دهدشت،سالن والیبال و کشتی سوق مابقی اماکن پس از انقلاب تأسیس شدند.

نیکویی‌زاده تصریح کرد: ۶ چمن مصنوعی در روستاهای چیر،چنگلوا،قلعه‌دختر،دشت‌آزادی و درغک در حال اجرا است و زمین چمن مصوعی روستای سرماهور در حال مناقصه است.

وی،زمین‌ چمن‌های مصنوعی آزادی دهدشت،شهید دولتخواه دهدشت،سوق و دیشموک،استخرهای شنای دهدشت و سوق و زورخانه پوریای ولی دهدشت را از دیگر دستاوردهای ورزشی پس از انقلاب عنوان کرد و افزود:۱۸ زمین خاکی در روستاهای شهرستان راه‌اندازی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت