پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1397 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 50515

اجرای بهسازی و آسفالت ۲۲ جاده روستایی در شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال

با پیگیری نماینده کهگیلویه یزرگ؛بهسازی و آسفالت ۲۲ جاده روستایی در شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ،عملیات بهسازی و آسفالت ۲۲ جاده روستایی در شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش صدای جنوب،سردار عدل هاشمی پور در آیین بهره برداری از آسفالت این روستاها ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: یکی از اهداف و دستاوردهای انقلاب خدمت رسانی به روستاییان، تأمین زیر ساخت ها و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها بوده است.
خادم مردم در خانه ملت اظهار داشت: در همین راستا و به منظور تبیین اهداف امام راحل، بازسازی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی را در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه با همکاری و حسن توجه وزارت نفت، مجوز و تأمین اعتبار ۲۲ راه روستایی خارج از اعتبارات استانی اخذ و به اداره کل راه و شهرسازی استان ابلاغ و توسط آن اداره کل اجرایی گردیدند.

سردار هاشمی پور ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راه شهرستان بهمئی و همه عوامل اجرایی این پروژه ها گفت: ۱۴ راه روستایی آن به اتمام رسیده و مابقی در دست اجرا می باشند که امیدوارم با تلاش بیشتر مسئولان مربوطه در آینده نزدیک نیز شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت: سایر راههای روستایی باقیمانده به ترتیب اولویت در دستور کار می باشند که امیدوارم از طریق رایزنی با وزارت نفت و مهندس زنگنه که صمیمانه از ایشان تشکر می کنم بتوانیم دامنه ی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت