پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1397 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 50568

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام تبریک خود به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

درپیام علی محمد احمدی آمده است:

باسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.

در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولتهای مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمانها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفتهای این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.

اما امسال مردم ما متفاوت تر و آگاه تر از سال های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.

اینجانب از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه های گذشته همواره پاسدار ارزش های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می کنم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشور تر و با نشاط تر رقم بزنند.

۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاشها و مجاهدتهای شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.

وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.

علی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه و بویر احمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت