پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1395 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 5067

عدل هاشمی به بزرگواری درس اخلاق داد:

به دعای خیر وتجربیات ۸ساله شما نیازمندم/با انسان های مریض و دارای حب و بغض و کینه و اقتدارگرا خودداری فرمایید

انتظار دارم فضای جامعه را به نحوی مدیریت کنیم که زمینه تولید کار و عمران و آبادی در استان به ویژه در کهگیلویه بزرگ فراهم گردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

درپی اظهارات تند سیدعلی محمد بزرگواری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر علیه مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی وانتشار ان در فضای مجازی ورسانه ها،عدل هاشمی پور با ارسالی یاداشتی به صحبت های ایشان واکنش نشان داد.

متن نامه ارسالی نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،لنده وچرام در مجلس شورای اسلامی که در اختیار این پایگاه خبری قرارگرفته ،چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری

با سلام و عرض ادب محضر حضرتعالی احتراما به استحضار می رسانم ضمن احترامی که برای جایگاه سادات و روحانیت قائل هستم، برخود لازم دانستم نکاتی را پیرامون مواردی که در رسانه ها ذکر کردید متذکر شوم، ولیکن برای استفاده از فرصت ها و پرداختن به مسائل کلان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، صرفا به وعده های داده شده به مردم حوزه انتخابیه پرداخته و به هیچ وجه وارد حاشیه نمی شوم و من بعد پیرامون چنین مسائلی پاسخ نخواهم داد.
چون اعتقاد دارم زمان به سرعت می گذرد، در صورتی که فرصت ها را غنیمت نشمرده و قدر ندانیم غیر از پشیمانی، ضرر و زیان چیزی عاید مردم نمیگردد.
۱-جنابعالی ۸ سال در خانه ملت بودید بدون دخالت دیگران به قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون، خدمت رسانی و انجام وظیفه مشغول بودید و از روی عقلانیت و بصیرت سیاسی که داشتید تصمیم گرفتید که در سنگر دیگیری انجام وظیفه نمایید به طوری که همواره اینجانب در مجالس و محافل از جنابعالی تشکر کردم.
۲-همانطور که استحضار دارید در حماسه پرشور اسفند ۹۴ جوانان جویای کار، زنان  و مردان با غیرت و با شرافت کهگیلویه بزرگ حقیر را به عنوان خادم خود در خانه ملت انتخاب کردند، اینجانب بعد از پیروزی با شناختی که از کشور، وزارتخانه های اجرایی، مشکلات و محرومیت منطقه داشتم طبیعی بود که باید با عزم و اراده جدی و توجه به وعده های داده شده با روح انقلابی و روحیه جهادی و اعتماد به نفس وارد صحنه خدمت رسانی میشدم که به توفیق الهی در این مدت کوتاه، هم جایگاه خود را در خانه ملت و کمیسیون تخصصی انرژی به عنوان مسئول کمیته گاز و پتروشیمی با حسن نیت همکاران پیدا کردم و هم فنداسیون پروژهای بزرگ را طراحی نموده و بعضا به مرحله اجرا درآوردم و پروژه های متوقف شده که بنا به هر دلیلی غیر فعال بودند را عملیاتی نموده و برای آنها زمانبندی تعریف شد که میدانم جنابعالی از فعال شدن آنها خوشحال و خرسند هستید.
در ادامه چند سوال محضر حضرتعالی دارم، حضرت آقای بزرگواری اگر جاده پاتاوه- دهدشت بعد از دوسال توقف با تلاش همکاران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و همکاری راه و شهرسازی فعال شد و در این مدت ۷۰ روز قریب به ۹ کیلومتر از این محور آسفالت شد معنایش این است که زحمات و تلاش های شما نادیده گرفته شده است ؟

اگر کارخانه سیمان سپو بعد از سال ها توقف و غیرفعال بودن جانی دوباره گرفت به معنای زیر سوال رفتن زحمات و تلاش های جنابعالی است ؟

اگر سد بالیاب که کارفرمای آن سازمان آب و برق خوزستان بود و به هیچ وجه این پروژه قابل عملیاتی شدن نبود و حال با توفیق الهی با پیشنهاد کتبی اینجانب و موافقت وزیر محترم نیرو کارفرمای آن تغییر یافت و به آب و نیروی کشور منتقل شد، معنایش زیر سوال بردن زحمات نمایندگان ادوار گذشته است ؟

اگر خط لوله گاز رسانی چاروسا، دیشموک و دشمن زیاری که بارها برای پیگیری مجوز این پروژه از زحمات جنابعالی تشکر کردم، زمانبندی ۳ ساله آن به یک و نیم سال تقلیل یافت و عملیات اجرایی آن شروع گردید معنایش این است که عملکرد جنابعالی زیر سوال رفته است ؟

آیا معدن فسفات چرام که فقط نام آن بر زبان مبارک مردم شریف چرام و چرامی ها جاری بود و یک شرکت به نام آیرما حدود ۶ سال فرصت سوزی نمود و هم اکنون تعیین تکلیف شده و سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری تفاهم نامه امضا کرده، جنابعالی و مسئولان سابق زیر سوال رفته اید ؟

آیا آبرسانی به شهرستان بهمئی و روستاهای در این مسیر که در سال ۸۹ کلنگ زدید و یک شاخه لوله در مسیر آن ارسال نشده بود، حالا که به توفیق الهی عملیات جوشکاری آن با همکاری آبفای کشور و آب منطقه ای به زودی شروع میگردد، زحمات جنابعالی زیر سوال رفته است ؟

آیا پیگیری نیترات دیشموک، ساخت مدرسه توسط خیرین، پیگیری امور ورزش و جوانان و تعیین تکلیف پروژه های راه سازی در مناطق محروم و فاز دوم جاده طسوج صورت گرفته، جنابعالی و دیگران نمایندگان ادوار گذشته را زیر سوال برده ایم ؟

حضرت آقای بزرگواری جنابعالی خوب میدانید که حقیر در کنار بحث قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و اینکه سرباز صادقی برای رهبر فرزانه انقلاب باشم تمام تلاشم را برای محرومیت زدایی و انجام کارهای بزرگ و اساسی با کمک سرمایه گذاران برای جذب سرمایه و کمک گرفتن از دولت مطابق قوانین مناطق محروم و کمک گرفتن از بنیاد هایی که کار خیر و عام المنفعه انجام میدهند و از همه مهمتر به کمک نیروهای کارآمد و متخصص و دارای روح انقلابی به کار خواهم گرفت و هرگز وارد حاشیه نخواهم شد.

اینجانب از حضرتعالی انتظاراتی دارم:
به دعای خیر جنابعالی و تجربیات ۸ ساله شما برای بهره گیری جهت رسیدن به اهداف بلندی که طراحی شده است نیازمندم.
ضمن عذرخواهی، از مشورت با انسان های مریض و دارای حب و بغض و کینه و اقتدارگرا خودداری فرمایید.
تمام تلاش های خود را برای ترویج اخلاق اسلامی در جامعه انسانی مورد توجه جدی قرار دهید.
عامل به وحدت، همدلی و هم زبانی برای ایجاد امنیت حیثیتی همه تلاشگران عرصه فرهنگ، اقتصاد و دیگر عرصه ها باشیم.
یادآوری می نمایم تا در جهت حمایت همه جانبه یکدیگر برای نجات جوانان جویای کار و سر در گریبان و برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه کهگیلویه بزرگ، اعتیاد، حاشیه نشینی و ناهنجاری های اجتماعی حداکثر تلاش خود را بکار گیریم.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۸ ساله جنابعالی انتظار دارم فضای جامعه را به نحوی مدیریت کنیم که زمینه تولید کار و عمران و آبادی در استان به ویژه در کهگیلویه بزرگ فراهم گردد.

لازم به ذکر است برای بنده و جنابعالی باید مهم این باشد که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را که مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب است تحقق ببخشیم و از هرکاری که برای مردم صورت می گیرد خوشحال باشیم و از همه مهمتر برای ما این باشد که خدا می بیند.

امیدوارم در خصوص به کار بردن نکات اخلاقی و معنوی مرا مورد عفو و بخشش قرار دهید.

والسلام
عدل هاشمی پور
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت