پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1397 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 50722

خروش مردم چرام در چله انقلاب/سردار هاشمی پور:این مردم لایق خدمت هستند

مردم شهر چرام باحضور گسترده مراسم یوم الله ۲۲بهمن را برگزار کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم شهر چرام باحضور گسترده مراسم یوم الله ۲۲بهمن را برگزار کردند.

حضور پرشور جوانان در این مراسم یکی از نکته های بارز راهپیمایی بود.

درابتدای این مراسم امام جمعه چرام ضمن خیر مقدم به مردم مومن و انقلابی چرام از حضور حماسی آنان با وجود شدت بارندگی تشکر وقدردانی کرد.

در ادامه مراسم  نماینده کهگیلویه بزرگ در سخنانی از مردم بخاطر شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشوراست و رمز ماندگاری آن وحدت مردم، تلاش بیشتر مسئولان و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.
عدل هاشمی پور ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از حضور یکپارچه مردم فارغ از هر سلیقه و جریان سیاسی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب افزود: یاد و خاطره امام راحل گرامی باد که با تأسی از پیامبر اسلام (ص) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا اسلام را زنده نماید، استقلال و آزادی و عدم وابستگی به بیگانگان را به ملت ایران هدیه نماید.
نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با بیان بخشی از خدمات متعدد نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و جوانمردی از دیگر دستاوردهای انقلاب است و دشمنان این مردم از ابتدا با شیوه ها و ابزارهای مختلف نظیر ترورهای وسیع، غائله های گوناگون، جنگ ۸ ساله، تضعیف باورهای دینی، تخریب ارکان نظام، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و … برای متوقف کردن و ازبین بردن این نظام الهی استفاده کردند اما به لطف خدا، رهبری های حکیمانه حضرت امام و رهبری، هوشیاری و حضور مردم، خنثی و تبدیل به فرصت شدند.
خادم مردم در خانه ملت استمرار انقلاب و راه مقابله با معاندان نظام را انسجام مردم در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب دانست و بیان کرد: همگان وظیفه داریم گوش به فرمان سکاندار انقلاب با تقویت خودباوری، روحیه ی ایثار و شهادت، اعتماد به نفس، تقویت بنیه فرهنگی و علمی، عدم وابستگی و تلاش بیشتر مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، امید را بیش از پیش زنده نگه داریم و در مسیر توسعه با شتاب بیشتری حرکت نماییم.
هاشمی پور حضور چشمگیر و همراه با شور و شعور مردم ولایتمدار چرام در جشن چهل سالگی انقلاب را شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: صمیمانه از حضور مردم تشکر می کنم و به مسئولان توصیه دارم همواره در جهت پایبندی به نظام از مردم الگو بگیرند و قدردان آنان باشند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت