پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 50855

فرماندار چرام:

مسافران تا ساعات آینده از مسیر جاده سرفاریاب – یاسوج تردد نکنند

فرماندار چرام خود شخصا در محل گرفتاری خودروهای مسیر جاده سرفاریاب -یاسوج حاضر شد و از نزدیک روند امدادرسانی به مسافران را نظارت نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی فتاحی اصل از بازگشایی جاده آب حیات و جوخانه خبرداد و باتوجه به یخ زدگی جاده توصیه نمود مسافران درصورت امکان از مسیر آب حیات و جوخانه تا فرداصبح تردد نکنند.

فرماندار چرام بیان کرد : باتلاش مجموعه مدیریت بحران این جاده بازگشایی شد و با توجه به لغزنده بودن جاده و یخ زدگی توصیه میشود فعلا عبور مرور از این مسیر صورت نگیرد .

وی افزود : با توجه به اینکه امروز تردد زیادی در این مسیر بود و تعداد زیادی از خودرو ها برای زودتر پیمودن جاده از مسیر خود خارج و در مسیر دیگر قرار گرفتند بی نظمی در عبور خودرو ها ایجاد شد.

فرماندار چرام اظهار کرد: با بی نظمی که در جاده توسط خودرو ها ایجاد شد دو طرف جاده مسدود شد که حتی امکان عبور خودروهای امدادی هم نبود و همین موضوع باعث به تاخیر افتادن بازگشایی جاده شد.

فتاحی اصل تصریح کرد : به علت یخ زدگی و لغزندگی جاده همشهریان عزیز در صورت امکان از این مسیر تردد نکنند، وی از مجموعه مدیریت بحران ، راهداری ، هلال احمر ، مجموعه فرمانداری ، بخشداری و تمامی کسانی که جهت بازگشایی جاده و کمک به مردم همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت