پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1397 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 50870

مبشری خبر داد:

پرداخت بیش از ۲ هزار مورد در حوزه ازدواج به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۴۰ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این تسهیلات به‌ منظور رفع مشکلات ضروری نیازمندان از جمله درمانی، تحصیلی، کمک‌معیشت و سایر موارد پرداخت شد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۸۷ مورد در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌ شده است،

به گزارش صدای جنوب، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت یکی از مهم‌ترینبرنامه‌های این نهاد برای ازدواج جوانان و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

وی با اشاره به اهدای ۴۰ مورد جهیزیه با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کمیته امداد در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی‌پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

مبشری با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۸۷ مورد در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت پرداخت‌ شده است، گفت: در این خصوص هفت میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان، هدیه به داماد و کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت‌ شده است.

وی همچنین به آمار چهل‌ساله کمیته امداد در خصوص کمک‌هزینه ازدواج مددجویان اشاره و بیان کرد: در این خصوص تاکنون ۴۹ هزار و ۵۶۸ مورد جهیزیه و هدیه به داماد  با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند پرداخت‌شده است.

مبشری بابیان اینکه کمک‌هزینه تأمین جهیزیه کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و تا سقف سه میلیون تومان برای مناطق برخوردار و سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مناطق محروم به نوعروسان مددجو پرداخت می‌شود، گفت: این نهاد باهدف ارتقاء سطح آگاهی زوج‌های جوان مددجو دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج در خصوص مهارت‌های ارتباطی، مسائل اعتقادی و احکام، مهارت دلجوئی و گفتگو، ازدواج و خانواده، راهکارهای جذابیت و محبوبیت، بهداشت فردی و اجتماعی و روابط زناشویی و تربیت فرزند برگزار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پرداخت ۴۰ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این تسهیلات به‌ منظور رفع مشکلات ضروری نیازمندان از جمله درمانی، تحصیلی، کمک‌معیشت و سایر موارد پرداخت شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت