پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1397 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 51188

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت پاسداران وطن در حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان

مسئولان مختلف کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام هایی شهادت پاسداران وطن در حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان را تسلیت گفتند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با صدور پیامی با تسلیت شهادت پاسداران وطن در حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان عنوان کرد:

اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می شود.استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم را در حادثه تروریستی حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در جاده خاش – زاهدان تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی محمد احمدی آمده است: حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که ۲ روز پس از همایش اتحاد و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی که با حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش – زاهدان به وقوع پیوست موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

در ادامه این پیام بیان شده است: یقینا اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می شود محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.

در پایان این پیام عنوان شده است: اینجانب این حادثه تلخ و تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
——————————————————–

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
« بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود امام خمینی رحمت الله علیه»
جمهوری اسلامی ایران همواره با سختی های بزرگ روبرو بوده و این سختی ها را قهرمانانه پشت سرگذاشته پاسداران و سبزپوشان حریم ولایت جمهوری اسلامی ایران عاشقانه و فداکارانه برای حفظ مرزها و امنیت و پایداری جمهوری اسلامی ایران قدم بر میدارند.
حمله تروریستی و ناجوانمردانه روز چهارشنبه منافقین کوردل نمایشی رذیلانه بود تا اقتدار  دلاورمردان حریم  عزت ایران اسلامی را هدف قرار  دهند .
اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران و خانواده شهدا ومردم سیستان وبلوچستان تسلیت وتعزیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای شهدا علو درجات وبرای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.
—————————————————–
جعفر نیکبخت،سرپرست فرمانداری کهگیلویه
—————————————————–

 حسین نیک روش مدیریت حج وزیارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی نوشت:« وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ» خبر شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی موجی از  تاثر و تألم را به همراه داشت.  دشمنان ایران اسلامی غافلند از اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان و فداکاری غیورمردان این آب و خاک با صلابت هرچه بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد و همچنان در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز با تمام قدرت ایستادگی می‌کند.
مدیریت حج وزیارت وکارگزاران زیارتی استان کهگیلویه و به ویر احمد ضایعه دردناک شهادت پاسداران میهن اسلامی  که برای حفاظت از آرمانهای انقلاب خود را همیشه فدا کردند به رهبر معظم انقلاب و به ویژه خانواده‌های داغدیده آنان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان آرزو مندیم.

دکتر کرم جانی پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد شهادت جمعی از مرزبانان و پاسداران سپاه در پی حادثه تروریستی را تسلیت گفت و نوشت: بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد شهادت جمعی از مرزبانان و پاسداران سپاه در پی حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان را که موجب شهادت فرزندان برومند وجان برکف این مرزوبوم گردید و موجب تالم و تاثر شد به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای آنها مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر عظیم خواهان و خواستارم.

سید علی صادق فروزنده مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در متنی نیز آورده است که « وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقون»
شهادت جمعی از دلاوران پاسدار به دست تروریست‌های مورد حمایت مثلث غرب، عرب و صهیون موجب تاثر و اندوه همه ملت ایران گردید. دشمنان انقلاب با نگاه انتقامی از حماسه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چله انقلاب سعی بر تلخ نمودن این حلاوت ماندگار داشتند اما یقیناً این توفیق شهادت سرآعاز مجددی است برای شروع یک حماسه بزرگتر و جهانی‌تر و این اتفاق ملت را به پایداری بیشتر بر آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری ترغیب خواهد کرد.
شهادت فرزندان انقلاب را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا، پاسداران و فرماندهان معزز انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. خداوند همه آنان را با حضرت سیدالشهدا (ع) محشور نماید و ما را از رهروان شهدا قرار دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت