پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1397 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 51203

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی کشور:

عملیات اجرایی سد آبریز(مارون۲) سال ۹۹ آغاز می شود

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی کشور از محل احداث سد آبریز(مارون ۲) بازدید کرد و گفت:کار اجرایی این سد در سال ۹۹ آغاز می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی کشور به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس امروز از محل احداث سد آبریز(مارون ۲) بازدید کرد.

بهروز مرادی در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی وضعیت منطقه برای اجرای کارهای مقدماتی و مطالعاتی دانست و گفت:تلاش بر این است در سال آینده مطالعات مرحله اول را به اتمام برسانیم و عملیات اجریی را در سال ۹۹ آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه بحث مطالعاتی و ژئوتکنیک باید شدت بگیرد،افزود:جاده دسترسی به سد را سال‌های آینده با برگزاری مناقصه احداث می‌کنیم.

مرادی تصریح کرد:تائیدیه فنی مورد نیاز برای مطالعات را برای مرحله فاز یک خواهیم داشت،قراردادها شروع شده و جاده دسترسی نیز سال آینده به مناقصه می‌رود.

وی،با بیان اینکه برنامه برای عملیات اجرایی در سال ۹۹ خواهد بود،ادامه داد: سال ۹۸ مطالعات تکمیل می‌شودکه پس از اخذ کد اجرایی در سال ۹۹ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

این مسؤول گفت: با توجه به تجربه ساخت سدهای با ارتفاع ۱۵۰ متر پیش‌بینی می‌شود چهار تا ۶ سال پس از شروع عملیات به بهره‌بردار برسد.

وی،گفت:در صورت موافقت وزارت نیرو و اقتصاد منابع مالی از اعتبارات بانک توسعه اسلامی تأمین خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت