پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1397 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 51279

صدای جتوب از نشست بازاریان با فرماندار کهگیلویه گزارش می دهد

برگزاری نمایشگاه فصلی در دهدشت دردی را دوا نمی کند/انصاف، حلقه مفقوده اصناف کهگیلویه

رییس کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه برگزاری نمایشگاهها را منوط به کاهش محسوس قیمت و ارائه کالای کارشناسی شده به جهت کیفیت و تنوع دانست .

پایگاه خبری صدای جنوب:

داستان دنباله دار برگزاری نمایشگاه های فصلی در دهدشت همواره محل نارضایتی کسبه این شهر است و از این رو می طلبد مسئولان دربرگزاری چنین نمایشگاه هایی که هیچ سودی برای مردم ندارد تجدید نطر نمایند.

ازهمین رو و با فرارسیدن پایان سال و آغاز خرید مردم برای سال نو جمعی از اصناف دهدشت بافرماندار کهگیلویه دیدار و دراین زمینه رایزنی و مشکلات صنفی خود را بیان کردند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،نمایندگان بازاریان و  اصناف کهگیلویه برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان را خوشایند نمی دانند و معتقدند که برگزاری نمایشگاه موجب رکود اقتصادی بازار شهر می شود.
فرماندار کهگیلویه در این دیدار نقش اصناف و بازار در اقتصاد ،اشتغال و توسعه شهرستان را  محوری ارزیابی و اظهار کرد:بی شک پیگیر منافع و حقوق مردم هستیم و در نهادینه کردن این امر به جد تلاش می کنیم.
جعفر نیکبخت افزود: برگزاری نمایشگاههای فصلی با هدف تنظیم و تعدیل بازار دنبال می شود ولی این بدان معنا نیست که در ذیل ان فاکتورها و تدابیر لازم در برگزاری نمایشگاه رعایت نشود.
رئیس کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه برگزاری نمایشگاهها را منوط به کاهش محسوس قیمت و ارائه کالای کارشناسی شده به جهت کیفیت و تنوع دانست .
وی با تاکید بر تامین مایحتاج شهروندان و لزوم رضایت مردم از وضعیت بازار تصریح کرد : برنامه ریزی ها باید در راستای حمایت بازار شهر و مصرف کننده باشد.

برپایه گزارش صدای جنوب،هرچند برگزاری نمایشگاه فصلی باری را از دوش مردم زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی بر نمی دارد اما باید پذیرفت که انصاف در میان اصناف دهدشت حلقه ای مفقوده است و نیازاست که بازاریان شرایط سخت زندگی مردم را درک نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت