پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1397 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 51287

امام جمعه مارگون:

ملت ایران  برای مقابله بادشمن کفن شهادت به تن میکنند وبه شهادت افتخار

ازدواج یکی از امور الهی است که جلوی بسیاری از مشکلات وانحرافات جنسی در جامعه را می گیرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه مارگون درخطبه های نماز جمعه این هفته ۹۷/۱۱/۲۶باتسلیت شهادت پاسدران انقلاب اسلامی درزاهدان گفت: ملت ایران  برای مقابله بادشمن کفن شهادت به تن میکند وبه شهادت افتخار می کنند .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پوردرخطبه اول دررابطه با ازدواج عنوان کرد : ازدواج یکی از امور الهی است که جلوی بسیاری از مشکلات وانحرافات جنسی در جامعه را می گیرد .
وی گفت : والدین اگر در ازدواج فرزندانشان سخت گیر نباشند مساله ازدواج جوانان ترویج پیدا میکند وبسیاری از مشکلات جوانان در امر ازدواج حل می شود .
این مسئول افزود : بی حجابی وبدحجابی باعث شده اعتماد برخی از دختران در دید پسران از دست رود واین کار بهانه ای برای ازدواج نکردن برخی از جوانان شده است .
امام جمعه مارگون در پایان خطبه اول گفت: توصیه می شود جهت ازدواج ، دین ومکتب زوج وزوجه مد نظر قرار گیرد .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور در خطبه ی دوم نماز جمعه با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری گفت : این انقلاب و نظام را نسل جوان باید در آینده حراست کند .
وی گفت: انقلاب دست جهانخواران و دشمنان را کوتاه کرد .
حجت الاسلام خواجه پوربا اشاره به حادثه اخیر تروریستی ها گفت: دشمنان این انقلاب قبل از برگزاری جشن چهل ساله مانورهایی درجهت عدم برگزاری جشن انقلاب داده اند دیدند آب از آب تکان نخورده ووقتی دیدند تهدیدها و تحریمهای آنان اثر نکرده به بمب گزاری اتوبوسی که حامل ۴۰ نفر پاسدار سرافراز بود اقدام کردند وباعث شهید شدن تعدادی شده اند .
خواجه پور گفت : شهادت افتخار این ملت است وچیزی نیست که به عنوان ننگ یا خاری محسوب شود .
وی گفت : در پیروزی این انقلاب تا کفن شهادت را نپوشیدیم نتوانستیم انقلاب را به اوج پیروزی برسانیم وهمین شهادت باعث شد که پرچم انقلاب در جهان به اهتزار درامد .
وی در پایان گفت: تروریستها بدانند سپاه پاسداران پاسخی به شما می دهند که از پرتاب موشکهایی که دردیرالزور برسرداعش فرود آمد وآنهارا به درک واصل کرده، محکمتر خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت