پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1397 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 51295

دل نوشته یکی از هواداران تیم هندبال فرازبام برای ملت ایران:

آیا توهین به قوم لر توسط بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس اسلام آباد کار درستی بود!؟

قطعا شما عزیزان بر این موضوع واقف هستید که هر کنشی ، واکنشی دارد و هر چقدر هم انسان بخواهد به عقل خود فشار بیاورد چطور میشود بدون هیچ دلیل و علتی تماشاگران به سمت تیم زاگرس اسلام آباد حمله کنند ،..

پایگاه خبری صدای جنوب:

یکی از هواداران تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت با نوشتن متنی به صدای جنوب در زمینه حواشی بازی این تیم با زاگرس اسلام اباد توضیحاتی داد.

سخنان این هوادار دو آتیشه ازآن جهت مهم است که برای بیان مظلومیت تیم دهدشتی و هواداران آن ۳ فیلم نیز ارایه کرده است.

دلنوشته این هوادار عینا در زیر می آید:

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مردم شریف ایران و بزرگان هندبال ….

خدمت شما عرض کنم که در پایان دیدار تیمهای فراز بام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد اتفاقاتی افتاد که خوشایند و مورد قبول هیچ کس نبوده و نخواهد بود اتفاقاتی که پیروزی و برد شیرین هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال ایران را به کام دهدشتیها تلخ کرد ، ولی در این بین در خلوت خودمان از خودمان پرسیدایم که چرا این اتفاقات افتاد ؟؟؟؟؟ و علت و ریشه آن از کجا نشاَت میگیرد؟؟؟

چرا تیمی که برنده بازی بوده تماشاگرانش به جای خوشحالی و شادی باید با تیم مقابل درگیر شوند و شیرینی این برد را به کام خود تلخ کنند ؟؟؟؟

آیا تیمی که برنده بازی بوده تماشاگرانش حق خوشحالی ندارند ؟؟؟؟؟

به هر حال ما به گوشه ای از این اتفاقات اشاره میکنیم که شما بین خدا و خودتون ، وجدانتون رو قاضی قرار بدهید و خودتان قضاوت کنید ……

توهین به هر قومیتی را هیچ قومی برنمی تابد و نژاد و نژاد پرستی در جامعه دیگر مسنوخ شده حالا چه این قوم ترک ، کرد ، لر ، ترکمن و سایر اقوام ایرانی باشد همه ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمون افتخار میکنیم ….

به نظر شما آیا توهین به قوم لر توسط بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس اسلام آباد کار درستی بود ؟؟؟؟؟

به نظر شما آیا فحاشی به قوم لر کار درستی بود ؟؟؟؟

به نظر شما آیا علامت سکوت نشان دادن بعد از هر گل به سمت تماشاگران دهدشتی توسط بازیکنان حرفه ای زاگرس اسلام آباد کار درستی بود ؟؟؟

قطعا شما عزیزان بر این موضوع واقف هستید که هر کنشی ، واکنشی دارد و هر چقدر هم انسان بخواهد به عقل خود فشار بیاورد چطور میشود بدون هیچ دلیل و علتی تماشاگران به سمت تیم زاگرس اسلام آباد حمله کنند ، حتما این باخت برای تیمی که پانزده هفته صدرنشین لیگ برتر بوده و تا حالا باخت نداشته برایش خیلی سنگین بوده که دست به این رفتارها زده و این واکنشها رو از خود نشان داده …

در پایان هم برای روشن شدن افکار عمومی توجه شما را به چند فیلم جلب میکنم تا عزیزان بهتر متوجه شوند که این رفتارها در بازیهای قبل هم اتفاق افتاده و این بار اولش نبوده که چنین رفتارهای انجام داده و اگر در کرمان و سبزوار و بقیه شهرها جلوی این رفتارها گرفته میشد شاهد این اتفاقات تلخ در دهدشت نبودیم

فیلم اول مربوط به بازی با مس کرمان در کرمان هست که تیم مس کرمان در نیمه اول با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ از تیم زاگرس اسلام آباد جلو بوده که واقعا اگر تماشاگران کرمانی خویشتنداری نمیکردند وضعیتی به مراتب بدتر از دهدشت پیش میامد.

فیلم دوم مربوط به بازی با سبزوار هست و برخورد با دوربین صداوسیما و خبرنگاران و در پایان با تماشاگران سبزواری بود که اگر تماشاگران سبزواری رفتاری مشابه بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس اسلام آباد داشتند شاید این درگیریها دیگر به دهدشت نمیکشید.

فیلم سوم مربوط به خوشحالی و پایکوبی تماشاگران زاگرس اسلام آباد بعد از برد بازی هست به نظر شما اگر تیمی مثل تیم زاگرس اسلام آباد تحمل باخت یا شکست را نداشته باشد و مثل این تیم بخواد رفتار کنه چه فاجعه ای به بار خواهد آمد ؟؟؟؟؟

به هر حال هر انسانی در خلوت خود ، با خدای خود و وجدان خود ، این مسله رو سبک و سنگین و بالا و پایین کنه و خودشم هم حکمش رو صادر کنه

چرا که

وجدان یگانه محکمه ای ایست که احتیاج به قاضی ندارد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت