پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1397 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 51411

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش روند معلولیت در استان/۳درصد بکارگیری نیروها باید به معلولان اختصاص داده شود

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اشتغال معلولان افزود: ۳ درصد بکارگیری نیروها در ادارات دولتی باید به جامعه معلول اختصاص داده شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از عدم اجرای قانون بکارگیری معلولان در ادارات این استان انتقاد کرد و گفت: ۳ درصد بکارگیری نیروها باید به جامعه معلول اختصاص داده شود.

به گزارش صدای جنوب،سید آیت‌الله افشارمهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران تعداد معلولان را ۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه پیشگیری و آگاهی بخشی به مردم در سازمان بهزیستی طی چند سال اخیر صورت گرفته شاهد کاهش روند معلولیت در استان هستیم.

افشار مهر، از جمله این اقدامات را طرح‌های غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم و بینایی ،شنوایی، آزمایشات ژنتیک قبل از ازدواج دانست و گفت: امید می رود با همکاری و مشارکت مردم و اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش معلولیت ها در سطح استان باشیم.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اشتغال معلولان افزود: ۳ درصد بکارگیری نیروها در ادارات دولتی باید به جامعه معلول اختصاص داده شود.

این مسوول با بیان اینکه متأسفانه ادارات دولتی قانون بکارگیری نیروهای معلول را رعایت نمی‌کنند، اظهار داشت: مسئولان استانی برای اجرای این قانون و استفاده از توانمندی‌های جامعه معلولان توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به مناسب سازی مبلمان شهری استان برای معلولان گفت: جایگاه استان در مناسب‌سازی مبلمان شهری برای جامعه معلول جایگاه مناسبی نیست که امیدوارم شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و سایر دستگاه‌ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت