پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1397 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 51423

پاسخی به یادداشت سریال نماینده مجلس: قسمت اول

دنبال فرصت بوده ای تا به نوایی برسی

نویسنده این مطلب سخیف بداند:
بیش از یک سوم اعضای کمیسیون انرژی در حوزه انتخابیه شان حتی بوی نفت هم نمی آید چه برسد به چاه نفتی!

پایگاه خبری صدای جنوب:

سریال نماینده مجلس: قسمت اول عنوان یادداشتی است که امروز در برخی پایگاه های خبری انعکاس داده شد.

یادداشتی که خیلی زود با واکنش یکی ازجوانان دیار بهمئی  همراه شد.

در یادداشتی که پاسخی به (سریال نماینده مجلس: قسمت اول)است چنین امده:

نویسنده سریال آبکی نماینده کهگیلویه در مجلس
بداند:

چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

در بی سوادی، بی انصافی و غرض ورزی نویسنده ی سریال نماینده کهگیلویه در مجلس همین بس که: ملاک عضویت در کمیسیون انرژی را وجود چاه های نفت در حوزه انتخابیه
می داند.!!!

وقتی منفعت طلبی و خود بینی ملاک و دستاویز فرد برای اقدام به ترور شخصیت افراد خدمتگذار و تلاش برای تهییج احساسات قشر جوان قرار گیرد
بی شک مصداق این ضرب المثل معروف میشود:

چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد.

نویسنده این مطلب سخیف بداند:

بیش از یک سوم اعضای کمیسیون انرژی در حوزه انتخابیه شان حتی بوی نفت هم نمی آید چه برسد به چاه نفتی!

نمایندگان شهرهای تهران، بندرعباس، گلپایگان، آذربایجان، باغملک، سوادکوه، علی آباد کتول، و کرمان در کمیسیون انرژی عضویت دارند.

حتی داریم نماینده ای که چند دوره عضو کمیسیون است اما سردار هاشمی پور به مدد تخصص و تجربه، در اولین حضور به عنوان رئیس کمیته گاز و انرژی و سپس به عنوان نایب رئیس کمیسیون انتخاب شد
اما این نویسنده که ادعای مدرک تحصیلی دارد نمی داند که روند و ملاک انتخاب اعضای کمیسیون ها چیست.

پس بداند که اعضای کمیسیون ها در حضور کمیته ای متشکل از ۱۵ رئیس کمیسیون و یکی از معاونین رئیس مجلس صرفا بر اساس سوابق، مدارک و رزومه کاری، پس از مصاحبه حضوری انتخاب میشوند.

اما بر اساس شواهد و قرائن تنها دلیل نگارنده این متن، منفعت شخصی بوده که از سوی هاشمی پور اجابت نشده است.

این فرد درخواستی از نماینده
جهت بکارگیری در شرکت نفت داشته
، چون امکانش به جهت قانونی مقدور نبوده است این چنین انصاف را زیر پا مچاله کرده و سعی بی فایده در تهییج و تحریک احساسات پاک جوانان دارد.

غافل از اینکه جوانان فهیم و تحصیل کرده ی این مرز و بوم، شرایط عمومی کشور، وضعیت بودجه ای و کمبود اعتبارات را به خوبی آگاه هستند و با این وجود به سردار هاشمی پور می بالند چون عملکرد بسیار قوی به ویژه در حوزه عمرانی و خدمتگزاری عمومی دارد و در احقاق حقوق مردم بهمئی سنگ تمام گذاشته و همچنان مجدانه در پی وصول مطالبات آنهاست.

پس اولا توصیه می کنم:
منفعت فردی را ملاک قضاوت و داوری در مورد نماینده مردم در مجلس قرار مده و اگر استراتژی ات این است فقط از جانب خودت سخن بگو و
بدان با توهین به شعور و آگاهی مردم و بهانه قرار دادن اشتغال فقط ثابت می شود که دنبال فرصت بوده ای تا به نوایی برسی.

آگاه باش؛ جوانان شریف و فهیم بهمئی با وجود گرفتاری ها و مشکلات به خصوص در حوزه اشتغال، نه تنها اعتنایی به سخنانت ندارند بلکه با تمام وجود، قدردان زحمات و خدمات نماینده خود در مجلس هستند و البته مطالبات خود و نیازمندی های شهرستان را منطقی و با متانت، رعایت ادب و در مسیر صحیح و اصولی پیگیر هستند.

نکته آخر:
بحث بیکاری و نبود اشتغال معضل اساسی مملکت هست که رفع آن مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به عنوان یک تحصیل کرده ی جویای کار، آیا نمی دانی یا نمی خواهی بدانی که یکی از مهم ترین دلایل نطق سردار هاشمی پور در مجلس علیه رئیس جمهور و پس از آن امضاء استیضاح رئیس‌ جمهور به جهت بی توجهی دولت به بحث اشتغال و وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بوده است؟

و کلام آخر؛

آیا اگر مشکل اشتغالت توسط سردار هاشمی پور حل شده بود آیا باز این چنین به قول خودت سریال نامه
می نوشتی!؟

پس معلوم میشود همه ی دغدغه ات فقط خودتی.

عطاء الله جاوری
سی ام بهمن ماه نود و هفت

 

یادداشت سریال نماینده مجلس: قسمت اول عینا در زیر می آید

موضوع قسمت اول : تذکری به جناب آقای هاشمی و پاسخ به اظهار نظر مسئول دفتر ایشان در کهگیلویه بزرگ

جناب نماینده محترم،شما باید در یک سال آینده و در انتخابات پیش رو منتظر آتش جوانان و فارغ التحصیلانی که خود آنها را به بُمب تعبیر کردی باشی و بدان که انفجار این بُمب ها تصدی دوباره بر کرسی مجلس و جایگاه سیاسی شما را میسوزاند.

آقای مسئول دفتر،چه کسی گفته است مردم بهمئی از عملکرد ضعیف نماینده شما در مجلس کاملا راضی هستند؟!

پس از نشر مطالبی در فضای رسانه ای مبنی بر حواشی و انتقادهای شدیدی که از نماینده مجلس حوزه انتخابیه در افکار عمومی منتشر گردید رئیس دفتر عدل هاشمی در اظهار نظری غیر واقعی و عجیب که ناشی از عدم شناخت ایشان نسبت به حوزه انتخابیه بخصوص شهرستان بهمئی است، ضمن تکذیب انتقادات یا حواشی مطرح شده،عنوان کرد که مردم بهمئی از عملکرد نماینده محترم به طور کامل راضی هستند!!!

هرچند مسئول دفتر ایشان مردم بهمئی را نمیشناسد و اکثریت مردم بهمئی نیز ایشان را نمیشناسند اما خوب است جهت اطلاع و تذکر به مسئول دفتر نماینده به عرض برسانیم که تصور نکند میتواند یا می توانند جلوی نارضایتی شدید مردم شریف شهرستان بهمئی از عملکرد نماینده را بگیرند!

آیا فکر میکنید مردم این دیار نمیدانند که اگر جناب هاشمی به واسطه نمایندگی مردم شهرستان بهمئی که تنها شهرستان نفت خیز حوزه انتخابیه ایشان است نبود، هیچ وقت به عنوان نائب رئیس در کمیسیون انرژی ورود پیدا نمیکرد، اما بجای خدمت به این شهرستان،از امتیاز چاه های نفت بهمئی در جاهای دیگر استفاده میکند و حق مردم بهمئی را با دریافت بودجه ی ناچیز که یک دهم حق این شهرستان هم نیست ضایع میکند!

جناب نماینده باید منتظر روزهای سخت و سنگین پاسخگویی به وعده های پوچ به غالب دانشگاهیان،تحصیل کردگان و جوانان سرخورده باشد!

مگر وعده های انتخاباتی آقای هاشمی که در شهرستان بهمئی جوانان بیکار را به بُمب تعبیر کرده فراموش کرد؟ آقای هاشمی باید در یک سال آینده و انتخابات پیش رو منتظر انفجار‌ بُمب هایی که عنوان کرده باشد،و قطعاً انهدام این بُمب ها جایگاه سیاسی و شانس دوباره تصدی ایشان بر کرسی مجلس را میسوزاند…

چه کسی رضایت داده که ده نفر تمامیت خواه در نشست های خصوصی با جناب هاشمی خود را نماینده همه مردم شریف بهمئی قلمداد کنند؟؟؟

آقای هاشمی شما که وعده دادی که کارهای رقیبت را تکرار نخواهی کرد و یکی از انتقادات شدیدی که نسبت به رقیب اصلی مطرح کرده بودید این بود که چرا ۱۰ نفر یا بیست نفر نماینده یک شهرستان باشند و نماینده را محصور کنند؟!
چه کسی گفته است آن چند نفر حلقه محدود که رای مردم مستضعف را بهانه کردند و خود را صاحب رای مردم تلقی کردند و فرزندانشان را به اعتبار رای مردم مشغول بکار کردی یا به خودشان رسیدگی شخصی داشته اید نماینده ۶ هزار رای دهنده به شما یا ۶۰ هزار نفر موکلین شما بدانند؟
جناب آقای سعادت پیشه،چه کسی به شما اجازه داده است از طرف مردم بهمئی سخن بگویید؟! لطفا شما در همان شهرستان دهدشت دست بر سر کلاه بر باد رفته خود بگذارید و اگر اجازه دهند که نمیدهند از طرف آنان سخنگو باشید!

ما صبر کرده ایم تا بعدا نگویند نگذاشتند و نشد! ما نجابت به خرج داده ایم و خواستیم وقت نماینده که متعلق به مردم و حق الناس است را فعلا متوجه این مطالب نکنیم که فردا فرافکنی شود آقا نذاشتند و نشد! اما از این پس حتما باید مورد سوال قرار گیرد و امیدوارم بتواند پاسخ مستدل و منطقی آنها ارائه دهد.
پس مسئول محترم دفتر نماینده و همچنین مسئولین دفاتر در شهرستان های چهارگانه، لطفاً در اظهارات خویش دقت شود،وگرنه پاسخ های بعدی ما شما را در نزد مردم حوزه انتخابیه نمایان تر و سربه زیر میکند…

✍عباس مشیری-فعال سیاسی و اجتماعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت